Miksi ihastun vanhempiin miehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Taas tämä paska täytyy käydä läpi. Oon ihastunut vanhempaan mieheen ja nyt kun työkeikka lopuillaan itsestä tuntuu PAHALLE että ei enää nähdä. Inhottaa ku olen tällanen. Niin harmittaa, itkettää ja mietin asiaa jatkuvasti. En haluaisi hänestä puolisoa, en seksiä. Mutta kaipaisin häntä vierelleni kulkemaan ystävänä. Kaipaan välillä häneltä että halaisi.

Siis miten tuo tilanne olisi erilainen/parempi jos mies olisi sun kanssa samanikäinen? Ei kai se ikä tässä ollut pääpointti vaan se, että asutte liian kaukana toisistanne ettekä tapaa enää. Sama homma se olisi nuoremmankin miehen kanssa jos miehellä ei ole haluja pitää yhteyttä. Ei se ole miehen iästä tai asuinpaikasta kiinni voiko olla ystäviä.

No onko mahdotonta ehdottaa ystävyyttä ja yhteydenpitoa ilman seksiä? Rohkeutta!

Vaikka seksistä itse pidänkin, pidän myös naispuolisesta älykkäästä keskusteluseurasta. Itse asiassa enemmistö parhaista ystävistäni ovat/ovat olleet naisia.

Isipulmia?

Ap:llä on todellakin isiongelma. Huono ja ongelmallinen isäsuhde oireilee aina siten että vanhat ukot kiinnostaa. 17-20-vuotiaana olin ihan heikkona vanhoihin ukkoihin, arvata saattaa että ukkojakin olisi kiinnostanut ja erityisesti muutama painosti seksihommiin. En onneksi ruvennut siihen.

Myöhemmällä iällä tullut järkeä päähän. Samanikäinen kumppani on paljon parempi, elänyt samaa aikakautta ja paljon yhteistä. Niillä vanhoilla ukoilla alkaa olla jo kaikenlaista fyysistä remppaa, usko pois, ei suhde niiden kanssa ole mitenkään hääviä.

Jos liene isipulmia. Isä ollut aina mutta en muista kovinkaan läsnäolevana, joitain pieniä asioita. Ja en todellakaan siis haluaisi seksisuhdetta, ystävyyttä vain. Mutta en uskalla ehdottaa, tuntuu että hän pitää sitä todella typeränä asiana. Itkettää niin menettää hänet. Tabs yksi tärkeäksi tullut ihminen lähtee elämästäni. Joidenki lähtö ei tunnu yhtään näin pahalle vaikka ollut tärkeäkin ihminen. Ap

Jos liene isipulmia. Isä ollut aina mutta en muista kovinkaan läsnäolevana, joitain pieniä asioita. Ja en todellakaan siis haluaisi seksisuhdetta, ystävyyttä vain. Mutta en uskalla ehdottaa, tuntuu että hän pitää sitä todella typeränä asiana. Itkettää niin menettää hänet. Tabs yksi tärkeäksi tullut ihminen lähtee elämästäni. Joidenki lähtö ei tunnu yhtään näin pahalle vaikka ollut tärkeäkin ihminen. Meillä aina ollut tosi hauskaa ku oltu yhdessä töiden vuoksi.. Ap

ihmisten kemiathan siinä kohtaa, ei mulla ainakaan ole isäpulmia vaikka 16vuotta vanhemman miehen aikanaan otin. isään suhde oli loistava loppuun asti.
ikä ihan tosiaan ON numeroita, mitta myönnän että joillakin se voi tarkoittaa isä/äitihahmon hakemista.

ihmisten kemiathan siinä kohtaa, ei mulla ainakaan ole isäpulmia vaikka 16vuotta vanhemman miehen aikanaan otin. isään suhde oli loistava loppuun asti.
ikä ihan tosiaan ON numeroita, mitta myönnän että joillakin se voi tarkoittaa isä/äitihahmon hakemista.

Noooo... ööö... ei se ikä aina ole vaan numeroita. On se usein vähän muutakin.

En siis väitä, että suurikin ikäero voisi olla hyvän suhteen esteenä. Enemmänkin on varmaan siitä kiinni, miten ne ihmiset sopii tosilleen.

Ei vanhempi mies sitä aina tarkoita, että on isäongelmia. Typerää edes ajatella jokaisessa tapauksessa sellaista.

Itse elän avoliitossa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta olen seurustellut myös oman ikäisten tai vähän vanhempien kanssa. En mä kumppania ole iän perusteella valinnut vaan kyllä siinä muut asiat vaikuttaa. Lapsen isä on mua viisi vuotta vanhempi, mutta meidän suhde ei sitten loppujen lopuksi toiminut. Monen vuoden päästä erosta tapasin tämän nykyisen miehen ja meillä on erittäin hyvä parisuhde ikäerosta huolimatta.

Eikä mulla on ole huono isäsuhde vaan isä on edelleen läsnä mun elämässä. Mulla on jo isä, en mä kaipaa toista. Kyllä mä miestä etsiessäni olen etsinyt kumppania tasa-arvoiseen suhteeseen enkä jotakin miestä huolehtimaan musta. Avomies nyt vain sattuu olemaan mua vanhempi.

Yhteistyössä