miksi hyttynen kiusaa hanakammin toisia ja toisia vähemmän

vierailija
Mielistelyn nyt huomaa sokea reettakin, siis pentu tulee luokse ja mielistelee tai sitten ei tule ja ei mielistele ensimmäisenä vaan tarkkailee uutta ihmistä vähän kauempaa.
Ai et sellanen vartio koira joka ei päästä heti jokaista ihmistä lähelle? Vaan vaatii luottamusta? Mä en oo koskaan sen kummemmin miettiny koiran luonnetta. Mut tyttö haluis koiran. Millasta sä suosittelisit noin 10 vuotìaalle?
 
Ai et sellanen vartio koira joka ei päästä heti jokaista ihmistä lähelle? Vaan vaatii luottamusta? Mä en oo koskaan sen kummemmin miettiny koiran luonnetta. Mut tyttö haluis koiran. Millasta sä suosittelisit noin 10 vuotìaalle?
Semmoinen on hyvä, jonka se tyttö parin-kolmen vuoden kuluttua kiukuttelevana teininä pyytämättä itse vie iltapissille äidin tai isän sijaan. Ja ostaa viikkorahoistaan (tai ansioistaan) muonat koiralle.
 
Nojoo mut on se kova steve magguueen ja dustin hoffman. Mun mielestä siihen leffaan ei tarvinnu lisää mitään. Mut löytyykö se kirja ihan papillon nimellä?
kyllä kirjan nimi on myös Papillon.Papillon perustuu Henri carrieren osittaiseen omaelämän kertaan hän oli ammattirikollinen,ennen kirjailijaksi ryhtymistään.Hän on myös kirjoittanut sellaisen kirjan kuin Banco kaikki pelissä joka on jatkoa Papillonille.
 
vierailija
Tällä hetkellä ei ole koiraa lainkaan, koko ajan etsiskelen kylläkin sopivaa.
Olivat paimenkoiria ja kävelin metsissä ja heinikoissa, eli potentiaalisesti olisivat olleet oikein hyviä punkkimagneetteja.
Koirat on ehkä isoin syy punkkien leviämiseen Suomessa.

Ei kannata valittaa punkeista jos omistaa koiran.
 
Koirat on ehkä isoin syy punkkien leviämiseen Suomessa.

Ei kannata valittaa punkeista jos omistaa koiran.
En tietääkseni ole valittanut ja vaikka valittaisin niin milläs kiellät?
Mun koirat eivät levitelleet punkkeja, koska niissä ei ikinä ollut punkkeja.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä