Miksi hoikille ja pienirintaisille ei ole seksikäitä alusvaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja äsädeäe
  • Ensimmäinen viesti
äsädeäe
Ärsyttää niin paljon! Perus topattuja rintaliivejä kyllä löydän suht helposti. Mutta ärsyttää vaan kun telkkarissa pyörii se kaalimadon mainos niistä alusvaatteista. Ja joka ikinen kerta mies esittää toiveen, että ostaisin semmosia. Noh ostaisinhan minä jos niitä saisi oikeaa kokoa. Mutta nämä bacin alusvaattet ovat one size kokoja. Toki tuolla luvataan, että ne sopii 32 - 42 kokoisille. Tästä huolimatta olen täysin varma, että ne minun päällä roikkuisivat.

Tympäisee vain, kun olisi kiva täyttää tämä miehen pieni toive. Täytyy varmaan alkaa tosissaan harkita silikooneja :(
 
"a.p"
[QUOTE="vieras";24964447]Mikä estää tilaamasta, kokeilemasta ja palauttamasta?
Itse kyllä kävelisin kunnon alusvaateliikkeeseen.[/QUOTE]

No eihän alusvaatteissa tietääkseni ole palautusokeutta, jos ne on päällensä laittanut?

Ja kävelen minäkin heti kun siihen on varaa.

Ja kyllä minä perusalusvaatteita löydän. Olisi vain kiva miehen toive täyttää, eihäön nuita tuommoisia päällänsä ihan arkena tulisi pidettyä niin mitäpä maksamaan maltaita.
 
"Vilukissa"
Uskallan olla asiasta eri mieltä! Varmasti löydät todella hyvin istuvat ja seksikkäät alusvaatteet itsellesi, kun marssit suoraan oikeaan alusvaateputiikkiin, missä saat myös laadukasta palvelua! Suurempi ongelma tuo lienee runsailla muodoilla siunatuilla naisilla....
 
"a.p"
Mä olen ollut joskus 10kg "lihavampi" kuin nyt. Tissit oli samaa AA-kokoa kuin nyt. Saa tällainen luonnostaan pienitissinen lihottaa udeita kymmeniä kiloja ennenkuin läskiä riittää ylös asti. Ja sit onkin niin karseeta katsottavaa ettei ne tissit pelasta kokonaisuutta.
Ap, sympatiat, tiedän mistä puhut.
Ihanaa, että edes joku ymmärtää. :) Voisinhan mä tosiaan niitä vatsamakkaroita keräillä, muttei se niihin alusvaatteisiin taitaisi pahemmin vaikuttaa.
 
[QUOTE="a.p";24964493]No missä? Ei minun kokojani joka oksalla roiku :)[/QUOTE]

No kaikenmaailman ketjut ja alusvaateliikkeethän on täynnä A- ja B-kuppeja.
En tosin kyllä tiiä sun kokoas, mutta mulla on just päinvastainen ongelma ja olen aina ajatellut, että pienirintaisilla on helppoa tuon suhteen! :D
 
"vieras"
Hoikat ja pienirintaset eivät tarvitse seksikkäitä alusvaatteita, nehän on vain tiellä. Sen sijaan nämä Suomalaiset ryhävalaat voi laittaa rahaa vaikka kuinka paljon alusvaatteisiin, mutta ei ne tee sen kauniimmaksi.
 
"a.p"
[QUOTE="a.p";24964556]Juu on perusrintsikoita! Mutta mies haluaa jotain tälläistä :

Baci 470 - Teddy - Kaalimato.com[/QUOTE]

Tosin nyt kun katson tuota kuvaa, niin eipä tuonkaan naisen rinnat mitenkään jättimäiset ole. Hmm pitäisikö ottaa vain riski ja tilata eikä tuijotella epätoivoisena peilistä lautamaista vartaloani :D
 
[QUOTE="a.p";24964575]Tosin nyt kun katson tuota kuvaa, niin eipä tuonkaan naisen rinnat mitenkään jättimäiset ole. Hmm pitäisikö ottaa vain riski ja tilata eikä tuijotella epätoivoisena peilistä lautamaista vartaloani :D[/QUOTE]

Ota vaan riski, musta näyttäis et toi asu näyttää paljon paremmalta pienirintaisella hoikalla kuin isorintaisella. :)
 

Yhteistyössä