Miksi hennetissä pitää facebookin päivittää joka ikinen asia, mitä päivän aikana tekee???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua pistää ärsyttään "kaverin" päivitykset... Aamulla kun on herännyt, käy päivittään, että on juuri herännyt, seuraava päivitys on 5 min päästä "aamukahvia".. Tuon jälkeen kertoo joka ikisen asian, mitä tekee tai on tekemättä.. Alan kohta itsekin päivittään sinne joka ikisen asian, jopa hengittämisen.. En tiiä,, miksi vituttaa, mutta vituttaapahan vaan..

Se on ärsyttävää, koska itse ainakin haluan lukea monipuolisesti kavereiden kuulumisia, enkä niin, että etusivulla on neljä päivitystä samalta kaverilta, ja kaikki täysin turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on ärsyttävää, koska itse ainakin haluan lukea monipuolisesti kavereiden kuulumisia, enkä niin, että etusivulla on neljä päivitystä samalta kaverilta, ja kaikki täysin turhia.

Juuri näin.. Ja sitten vielä se, että tämä kaveri vetää jalkapallon kokoisen herneen nenään, jos hänen päivityksistään ei tykätä.. Pitäisi kommentoida tyyliin: "Hitto, hienoa, että heräsit tähän ihanaan päivään" "Hemmetin hyvät kahvit keititkin" "Sun just nyt uunissa olevasta makaronilaatikosta tulee varmasti maailman parasta" ja vielä lisäksi "Muistathan myös hengittää, koska se on AINOA asia, mitä täällä et mainits tekeväsi".......

Mulla on kans parikin kaveria jotka tuota harrastaa... Toisen poistin kokonaan listalta. Me ei todellakaan olla niin läheisiä kavereita että mun tarvitsisi tietää hänen joka käänteestään... En oikeasti ymmärrä sitä että kaverilistalla on 200nimeä, joista kaikki ei varmaankaan voi olla ko.henkilön parhaita kavereita ja sitten nuo jutut on kaikkien nähtävillä! Itse kun jotain päivitän niin se näkyy juuri niille muutamille ihmisille joille se asia oikeasti kuuluu, ei kaikille vanhoille luokkakavereille...

Sitten oli yksi toinen kaveri joka myös harrasti joka liikkeensä päivittämistä... Aloin sitten kommentoimaan sen jokaista päivitystä tyyliin:

"Käytiin kaupassa koko perhe" -> "Kävitte vai???"

"Heräsin seittemältä" -> "Heräsit vai???"

Nooo... Ainakaan ne päivitykset ei enää mulle näy... :xmas:

Minä siedän paremmin noita "kohta lähdetään ruokakauppaan ja sitten laitetaan makaronilaatikkoa"-päivityksiä, mutta inhoan sitä, kun sivu on täynnä toisten pelaamien pelien pisteitä tyyliin 12 farmvilletilannetta ja sitten yksi oikea tilapäivitys, 10 pistetilannetta ja yksi tilapäivitys. Ketä oikeasti kiinnostaa yhtään tippaa monen kymmenen ihmisen pelitilanne?!! En ole keksinyt miten nuo pelitiedotteet saisi blokattua pois, kertokaa ihmeessä jos tiedätte!

Neljä on aika vähän... kun mulla on reilu 100 kaveria ja nytkin viimeisistä päivityksistä parikymmentä oli samalta ja sitten hän vielä laittanut kasan linkkejä youtubebiiseihin, iltalehteen ja johonkin kuviin ympärinettiä...

... en millään jaksaisi aina selata muiden kuulumisia hänen päivitysten joukosta. Täytyy kai poistaa koko kaveri listoilta. Työttömällä näemmä ei muuta huvia kun viettää aikaansa fb:ssä, päivästä toiseen, tunnista toiseen... ja juuri kukaan ei enää jaksa edes kommentoida hänelle mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja nykis:
Minä siedän paremmin noita "kohta lähdetään ruokakauppaan ja sitten laitetaan makaronilaatikkoa"-päivityksiä, mutta inhoan sitä, kun sivu on täynnä toisten pelaamien pelien pisteitä tyyliin 12 farmvilletilannetta ja sitten yksi oikea tilapäivitys, 10 pistetilannetta ja yksi tilapäivitys. Ketä oikeasti kiinnostaa yhtään tippaa monen kymmenen ihmisen pelitilanne?!! En ole keksinyt miten nuo pelitiedotteet saisi blokattua pois, kertokaa ihmeessä jos tiedätte!

Kyllä se saa sieltä, en nyt muista miten...

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
joo. Mut enemmä ärsyttää sellaset oman elämänsä kiillottajat kaikki on niin <3 ja ihanaa

Mua taas ärsyttää ne jotka aina ja ikuisesti valittaa jotain, koskaan ei mitään positiivista fb päivityksissä...

Kyllä se saa sieltä, en nyt muista miten...

Menet sen pelipäivityksen päälle, painat hiirtä ja valitset "piilota farmville". :-)

Liian taiteelliset päivitykset ovat myös rasittavia. "Sitä saa mitä tilaa" tai "Katsotaan, katsotaan..." tms. saavat jonkun kysymään kohteliaisuuttaan mitä on menossa, vaikka ei oikeasti niin kauhean kiinnostunut olisikaan.

No miks niitä ihmisiä ei voi poistaa, jos niin paljon ärsyttää.
Todella ärsyttäviä on noi ihmisten testit, mafia jutut ja kaikki muut farmville paskat.
Mua ei kiinosta ainakaan mobntako lanta läjää joku tarvii.

Liian taiteelliset päivitykset ovat myös rasittavia. "Sitä saa mitä tilaa" tai "Katsotaan, katsotaan..." tms. saavat jonkun kysymään kohteliaisuuttaan mitä on menossa, vaikka ei oikeasti niin kauhean kiinnostunut olisikaan.

Tai sitten sellaiset joissa on pelkästään sydämiä tai jotain muuta "ihanaa" tms. Ja sitten kun joku erehtyy kysymään että mikä niin ihanaa on niin vastaus on "enpäs kerrokaan"... Argh! Miksi se sitten pitää kaiken kansan nähdä!?

No... Onneksi ne saa piilotettua...

Alkuperäinen kirjoittaja qasdew:
minkä takia teillä on edes facebook, JOS NIIIIN kauheesti ärsyttää?

No ihan vain siksi, että on kiva pitää yhteyttä kaukaisempiinkin tuttuihin sen välityksellä. Sen sijaan ei ole kivaa, että joku taukki lataa päivityksiä sen 15 päivässä. En tajua, miten nämä päivittelijät eivät tajua, että ketään ei kiinnosta! Jonkun tyypin päiväunet, väsyttämiset ja töllön tuijottamiset eivät vain kertakaikkiaan kiinnosta. Mutta onneksi löytyy niitäkin kavereita, jotka osaavat päivittää vain kiinnostavia juttuja.

Yhteistyössä