Miksi haamut eivät vahvistu?

Hei,
Olen saanut viikon haaleaa, tuskin havaittavaa haamua testeihin.
Olen vaihtanut merkkejä testeillä, epäilin merkin toimivuutta, sekään ei auttanut. Tänään on ehkä aavistus vahvistunut, mutta eikö normaalisti viikossa kuulu kuitenkin jo vahvistuvan??
Aconin(ruotsalainen apteekkitesti) cb:näköinen herkkyydeltään 50, antoi kaikkein parhaillan haamujen haamun.. Cb antoi myöskin haamun. Halpatestin herkkä ei sano mitään, oli aamu-tai päivä pisu... first singal antoi haamuja alussa ja sen takia ihmettelenkin kun se on herkkä, 10, eikä vaan vahvistu..
Mikä vialla vai onko kemiallinen, km vai joku muu?
vaaleevadelma kysymysmerkkinä....

No ainakin noiden aconin ja cb:n välillä on hurja herkkyysero,joten niitä ei kannata vertailla!!!
Itse muutama vuosi sitten pähkäilin samanmoisessa tilanteessa ja sain neuvon testata aina saman merkkisellä testillä,muulloin ei voi viivoja vertailla eikä pysty sanomaan vahvistuuko viivat!!Ja aina aamupissasta!!!!
Joillain on taipumusta että hcg erottuu virtsaan vain aamun ekassa pissassa kunnolla ja sitten päivän juomiset ym laimentaa päivällä annettua näytettä.

Yritä odottaa muutama päivä ja testaa uudelleen,ja mielellään jollain samalla merkillä joilla oot jo koittanut!!!
Toivotaan että viivat vahvistuu ja onnellinen odotus alkaa! :hug:

vaaleevadelma mulla oli silloin kanssa tuo acon käytössä.Kutakuinkin muistini mukaan meni näin
Kp 28/28 haamu aconilla
kp 29/28 haamu apteekin omalla
kp 30/28 nega prediktorilla ja paniikki iskee...
kp 31/28 olisko ollut joku pregent stick marketista,haalea haamu
kp 32/28 samisella pregentillä haamu
kp 33/28 aconilla kunnon viivat

Mutta ehdin hermostua jo miljoona kertaa,epäillä ku ja tuulimunaa ja kemiallista ja ties mitä....

Mut kuten sanottu,toivotaan että sun viivat vahvistuu!!!
:hug: :hug:

Yhteistyössä