MIKSI ETTE VOI JÄTTÄÄ LASTA ISÄN KANSSA KAKSIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säälittää niin paljon...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Säälittää niin paljon...

Vieras
Siis millasten miesten kanssa te oikeen lapsia teette jos ette voi jättää lapsia isälle |O
Onnettomia perheitä palsta pullollaan näköjään... Huooh!
Onneksi oma perhe on ehjä siellä on LUOTTAMUS 110%:nen.
Eipä tulis itelle mieleen tahdä lasta sellasen ihmisen kanssa johon ei voi luottaa :laugh: Kannattaisko vilasta peiliin.
Ja tää nyt tarkottaa niitä jotka niihin miehii ei luota kuten yllä jo mainitsin...

Silloin aikanaan kun muksuni oli pieni en voinut jättää sitä ollenkaan kahden äitinsä kanssa. Se avuton vätys ei edes osannut vaihtaa vaippaa lapselle, eikä tullut edes 15 minuuttia pidempään toimeen sen kanssa kahdestaan.

Kyllä kai useimmat voi?? Itse voin, mutta vain lyhyiksi ajoiksi. (max 2 yötä) Sitten ikävä on jo liian suuri. Luotan mieheeni siinä, että hoitaa lapsen, mutta lapsi on niin kiinni minussa että ikävöisi liikaa jos pidempään viipyisin.

kyllä mä voin jättää, heti kun mies on siihen ite valmis ja luottaa itse itseensä 100%.
meidän lapsi on vasta 2 viikkoa vanha ja on kyllä ollut isänsä kanssa lyhyitä aikoja, kun olen hakenut lapsen koulusta tai käynyt kaupassa. :)
yöksi en jättäisi lasta vielä isälleen pariin kuukauteen, koska isä ei ole siihen valmis, eikä siihen ole kyllä syytäkään.

kyllä mä välillä jätän, harrastukseen mennessä tai jos on jotain muuta yksittäistä menoa. Mutta oon mä siitä kyllä kuullutkin lähipiiriltä että miten mä en sais mennä harrastukseen kun tyttö oli jo eilen isin kanssa iltaa kun kävin kampaajalla...hmm...ihan kun se muiden mielestä kärsis siitä että on isän kanssa joskus pari tuntia illasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Säälittää niin paljon...:
Siis millasten miesten kanssa te oikeen lapsia teette jos ette voi jättää lapsia isälle |O
Onnettomia perheitä palsta pullollaan näköjään... Huooh!
Onneksi oma perhe on ehjä siellä on LUOTTAMUS 110%:nen.
Eipä tulis itelle mieleen tahdä lasta sellasen ihmisen kanssa johon ei voi luottaa :laugh: Kannattaisko vilasta peiliin.
Ja tää nyt tarkottaa niitä jotka niihin miehii ei luota kuten yllä jo mainitsin...

Tai sitten luottamus on 0% jos on tarve olla noin ilkeä? Se, että minä voin hilpaista työmatkalle tästä viikoksi ja jättää tuon 2veen isän kanssa on toki kiva juttu, mutta en ala silti potkimaan päähän niitä, jotka eivät voi niin toimia.

Aika harvan elämä on täydellistä joka asiassa. Tämä on sinulle ja minulle perustavaa laatua oleva asia. Jollekin muulle se on jokin muu.

Yksittäisten kommenttien perusteella tämän palstan ihmiset saa leimattua vaikka millaisiksi. Ap on tällä kaavalla ilmeisen katkera ja kateellinen jostain kun pitää tulla omaa egoa pönkittämään haukkumalla muita?

Ihan ihme tarve ihmisillä täällä aina lytätä muita ihan mistä tahansa syystä ja varsinkin toi yleistäminen on niin raivostuttavaa. Eikö voi vain olla hiljaa jos ei oikeasti ole mitään hyvää sanottavaa? Tai edes neutraalia, pelkkää negatiivista? :ashamed:

Yhteistyössä