MIKSI ETTE KAUHISTELE TÄTÄ!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÖPÖNLÖPÖN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÖPÖNLÖPÖN

Vieras
Tuli ketjusta mieleen jossa ryvettiin taas "parasäitimudassa" kun vauva oli päiväkodissa. . .

Miksi ette kauhistele sitä että jotkut aikuiset saa jakkupuvut päällä istua lämpimissä konttoreissa ja käydä ravintoloissa lounailla kun toiset aikuiset vetää kurapuvut päällä viemäreissä ja rakennuksilla??????

Ihan hiton samoja valintoja jokainen elämässään tekee!!!!! Ketä tahansa ihmistä, isoa tai pientä voi väsyttää kelloon katsomatta!!!

Toiset opiskelee, toiset ei opiskele!!! Miksi ette sääli aikuisia heidän omissa töissään, mikä on surkeaa ja säälittävää työtä ja mikä ei sitä ole??? Kysynpähän vaan!!!!

Kyllä te taaaaas jaksatte!!!!!!!!!!!

Koulutus on jokaisen AIKUISEN oma valinta, AIKUINEN myös valitsee sen, viekö lapsensa päiväkotiin. Eli kyllä niitä lapsia saa sääliä, jotka vauvoina joudutaan hoitoon laittamaan.

Niin. Ottamatta muuten kantaa ap:n aloituksen sisältöön, on itseänikin kyllä välillä kyllästyttänyt pääasiassa täysin tarpeeton kauhistelu monista asioista. Sitten taas toisinaan, kun olisi oikeaa aihetta vaikkapa lastensuojeluilmoitukselle, niin ymmärretään väsyneitä vanhempia loputtomiin tai luokitellaan huonoissa oloissa kasvava lapsi naapurin "terroristikakaraksi" (lainaus aiemmasta ketjusta ). Onneksi on hyviä ketjuja paljon, joiden vuoksi kuitenkin palstalla on kiva käydä.

Olen vahvasti sitä mieltä että myös aikuiset, ne lasten vanhemmat, neuvovat ja opastavat opiskeluasioissa, motivoivat ja haluavat lapselleen sitä parasta!

Eli lasten vanhempien syytä mihin ammattiin, surkeaan tai suureen, lapset valmistuvat!!!

Jos ei vanhemmat välitä ammateista niin tuskin kovasti haluavat lapsilleen hyvän ja kunnollisen ammatin! Nih, eli vanhempien syy mihin ammattiin lapsi ei valmistu!

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
jokainen valitsee itse ammattinsa ja koulutuksensa.elämän valintoja.

Ei pidä paikkansa!!!

Jos ei tueta ja motivoida, niin ei muuten itse valitse, se on vanhemien valinta! Kuten myös tupakointi ja viinan juonti -tavat tulevat kotoa!

Alkuperäinen kirjoittaja HÖPÖNLÖPÖN:
Olen vahvasti sitä mieltä että myös aikuiset, ne lasten vanhemmat, neuvovat ja opastavat opiskeluasioissa, motivoivat ja haluavat lapselleen sitä parasta!

Eli lasten vanhempien syytä mihin ammattiin, surkeaan tai suureen, lapset valmistuvat!!!

Jos ei vanhemmat välitä ammateista niin tuskin kovasti haluavat lapsilleen hyvän ja kunnollisen ammatin! Nih, eli vanhempien syy mihin ammattiin lapsi ei valmistu!

No tosiaankin höpönlöpön! Tiesitkö, että ammattiin voi opiskella koko elämän. Itsestä se on kiinni, ei vanhemmista :) Tai ehkä teillä, kun sinulla on tuollainen asenne :)

Ei pidä paikkansa!!!

Jos ei tueta ja motivoida, niin ei muuten itse valitse, se on vanhemien valinta! Kuten myös tupakointi ja viinan juonti -tavat tulevat kotoa!

Juu juu! Taidat olla aika tynnyrissä kasvanut?? Haeppa jokin opinto-opas joka on tarkoitettu yläasteikäisille :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koulutus on jokaisen AIKUISEN oma valinta, AIKUINEN myös valitsee sen, viekö lapsensa päiväkotiin. Eli kyllä niitä lapsia saa sääliä, jotka vauvoina joudutaan hoitoon laittamaan.

Elämä on. Yhteiskunnassa on valtavasti asioita, jotka saavat aikaan minussa sääliä enemmän kuin päivähoitoon vietävät lapset, Sotien jaloissa olevat lapset, sairaat lapset, huonoon kotiin syntyneet lapset jne. Jos tässä yhteiskunnassa ja maapallolla aina voisi valita helpoimman ja kaikille palstamammoille mieluisen vaihtoehdon, tämä yhteiskunta ei pyörisi ja lakkaisi varmaan yhteiskunnan tuet, jotka mahdollistavat näiden mammojen kotiäitiyden valinnan. Minua säälittää myös jonkinverran ne äidit, jotka eivät tajua maailman monimuotoisuuden rikkautta.

No tosiaankin höpönlöpön! Tiesitkö, että ammattiin voi opiskella koko elämän. Itsestä se on kiinni, ei vanhemmista :) Tai ehkä teillä, kun sinulla on tuollainen asenne :)

Just, vaikka lääkäriksi ja juristiksi 50-vuotiaana. . . NOUP!!!!

Ei, itse en ole esimerkki. Esimerkki on tuo kauhistelu vauvasta päiväkodista ja vanhempien valinnoista! Lue teksti äläkä poikkea siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Just, vaikka lääkäriksi ja juristiksi 50-vuotiaana. . . NOUP!!!!

Ei, itse en ole esimerkki. Esimerkki on tuo kauhistelu vauvasta päiväkodista ja vanhempien valinnoista! Lue teksti äläkä poikkea siitä!

Kysyit, miksi ei säälitä ns. duunareita, vastasin, että siksi, koska ammatti on AIKUISEN valinta :) Ja lääkäriksi voi valmistua vaikkapa 50 vuotiaana :) tai juristiksi :)

No jos kaikki ois lääkäreitä tai kallonkutistajia, kuka sitten siivoaa, kerää jätteet, hoitaa lääkärin lasta tai laitaa sille ruokaa päiväkodissa. Puhdistaa kadut lumesta, että se lääkäri pääsee töihin jne. Onneks on ihmisiä kutsumusammatissakin. Eikä kaikki vanhempien painostuksesta lääkäreitä ja pappeja. Lääkärikin voi olla kutsumusammatti, mutta nii voi olla se kiinteistönhoitajakin. Ei kaikki ole laiskoja duunareita!

Alkuperäinen kirjoittaja gt:
No jos kaikki ois lääkäreitä tai kallonkutistajia, kuka sitten siivoaa, kerää jätteet, hoitaa lääkärin lasta tai laitaa sille ruokaa päiväkodissa. Puhdistaa kadut lumesta, että se lääkäri pääsee töihin jne. Onneks on ihmisiä kutsumusammatissakin. Eikä kaikki vanhempien painostuksesta lääkäreitä ja pappeja. Lääkärikin voi olla kutsumusammatti, mutta nii voi olla se kiinteistönhoitajakin. Ei kaikki ole laiskoja duunareita!

Herranjee! Edelleen: koulutus on JOKAISEN ihmisen oma valinta, siksipä juuri kaikkia löytyy. Ja suomessa on AIKUISTENKIN helppo kouluttautua jos ne paskahommat ei kiinnosta.

Ei pidä paikkansa!!!

Päätöksen sä teet ihan ite kuule.

Järkyttävä asenne. En sääli yhdenkään ammatin edustajaa, joka itselleen sopivaa, itse valitsemaansa ammattia edustaa. Sen sijaan voin sääliä vaikkapa lääkäriä, joka olisi ko. työhön painostamalla "ohjattu" ja olisi tyytymättömänä päivät pitkät töissä. Ja arvostan tosi paljon sitä, että ihmiset hoitavat oman osansa töistä ja toivottavasti itsekin ymmärtävät oman arvonsa :).

Yhteistyössä