miksi en pääse yli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaipaan

Vieras
elikkäs mun kaveri pussasi mun miestäni. siis sellainen normi pusu huulille. tulin paikalle ku se pyyhki huulipunaansa mieheni huulilta. noh, se selitti ettei yritä iskeä mun miestä ja kyseessä oli vaan kaveripussailu.

illan mittaan tällaisia oli useita..myös mieheni aloitteesta hänelle.

en pääse tästä yli vaikka miehen kanssa ollaan monta kertaa tämä puitu läpi :( kaverini ei ole mieheni kaveri, tosin mieheni entinen ihastus hän kyllä on..

he tekivät tätä minun nähteni eli ei mitään salailua asian tiimoilta..

miten tästä pääsee yli?

joo, mustakin jotenkin tuntuu että ainakin tahallisuutta mukana pelissä, mikä kertoo kyllä vahvasti jotain heidän asenteestaan SINUA kohtaan -eli jos eivät edes välitä että näet tilanteen... hmm..

no en kyllä yhtään ihmettelekään ettet pääse ylitse, tosi törkeää käytöstä molemmilta pussailijoilta, musta kaveripusut on ok jos asia on ok molemmille osapuolille ok. Mä olisin kylläkin sanonut silloin kun pussailu tapahtui pari valittua sanaa ja olisi mies saanut kyytiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ihan selvinpäin niin ton voi laskea pettämiseksi ja voi olla että on tapahtunutkin enempi joskus

ei ole tapahtunut aiemmin mitään, siitä olen satavarma..

tällä mun kaverilla oli aiemmin mahdollisuudet mun mieheen, mutta ei kelvannut sillon. kai se nyt kelpais kun mies on naimisissa mun kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
Onko teillä ihan normaalia toimintaa että kaverit pussailee? Mie en kyllä hyväksyis että tollain pussailtas kavereita, tai siis saa mies mieskavereitaan pussailla jos tahtoo muttei kyllä naiskavereita :kieh:

mä en hyväksy "kaveripussailua". varsinkaan kun tämä typykkä ei ole mieheni kaveri edes. Minun tuttuni eikä mikään kovin läheinen edes.

tiedän että jos tilanne olisi toisin päin, mieheni syyttäisi minua pettämisestä tms.

En minäkään pääsisi ennen kuin selvittäisin asian. Miksi pitää kaveripussailla kaverin miehen kanssa?! En ymmärrä! Ei tulisi mieleenkään pussailla kaverini miestä enkä sietäisi jos kaverini pussailisi minun miestäni! Eihän tuollaista tarvitse katsella. Saattaisi vähän ainakin minun kaveruus viilentyä tuollaisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkarahka:
Todella törkeetä :/ kyllä olis oma ukko lentänyt ku leppäkeihäs :whistle: Onko teil kaikki muuten ok suhteessa?

muuten kaikki on ok.. aina mies on antanut mun tuntea olevani kaikista rakkain ja ihanin maan päällä..

vilkkaan mielikuvitukseni ansiosta olen alkanut ajatella että jos kaikki onkin petosta ja hän kaipaa tätä vanhaa ihastustaan ja on onnellinen ku pääsi viimein kokeilemaan pussailua sen kanssa :(

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Katsoitko vaan sivusta ja ymmärsit, kai sentään jotain sanoit ?

ihmettelin.. olin järkyttynyt, koska muuten oli ollu niin kiva ilta.. kotimatkalla lähdin eri suuntaan ja nähtiin vasta kotiovella. kotona annoin tulla mielipiteeni julki!

Kummaa porukkaa...Ei kyllä minun perhe- tai tuttavapiirissäni tuollaista koskaan tapahdu.... En todellakaan jättäisi asiaa siihen, vaan haluaisin perin pohjin keskustella sekä kaverin että miehen kanssa, vieläpä yhtäaikaa molempien kanssa, ja selvittää mistä oikein oli kyse.