Miksi en osaa vaatia itselleni aivoistani kohtelua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaksinaamaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaksinaamaista

Vieras
Lähinnä parisuhteessa... Miehellä on seksuaalisuutensa pohtimista ja suostuin siihen, että katsomme huhtikuun loppuun tilannetta ja hän voi kokeilla halata, suudella toisen miehen kanssa ja katsoa, onkos e sitä mitä hän haluaa. Hänellä on kaveri, jonka hän myönsi ehkä olevan vähän ihastunut häneen, mutta että hän itse pitää sitä pelkkänä kaverina.

Ja nyt huomasin miehen viestitelleen (oli jäänyt joku kansainvälinen homosivusto qruiser auki) tuon kaverin kanssa. En ehtiny lukea muuta kuin viestin otsikoita "Minäkin nautin sinusta"... Jne. Tuli suoraan sellainen kuva, että miehelläni on ollut tunteita tätä kaveria kohtaan jo jonkinaikaa. Ja ny minusta tuntuu,että minua on petetty ja että olen ollut täysi hölmö.

Mies haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Miksi en osaa vaatia aivoistani kohtelua, vaan annan aina kohdella itseäni näin..?

Öö.. Siis millä tavalla sä tässä tilanteessa olet ns.arvokkaampi kuin miehesi? Jos naisena olisit samassa tilanteessa miehesi paikalla niin olisi aivan kohtuullista pohtia tarkkaan mieltymyksiään ja tulkita tunteitaan. Sukupuolesta riippumatta kummankaan tapauksessa puolison ei tarvitse jäädä odottamaan jos ei pää kestä. Mutta välittävä puoliso antaa aikaa ja katsoo homman loppuun, varautuen kuitenkin myös itselleen epäedulliseen ratkaisuun. :)
En oikein käsitä tuota arvojuttua lainkaan.. Mun silmissä nainen ei ole sen arvokkaampi kuin mieskään. Persoona ja luonne määrittelee mulle ihmisen "arvon".
Yleensä kun joku alkaa vaatimaan tuota "arvoistaan kohtelua" niin kannattaa jo erota suoraan. Jokin on vinksallaan jo lopullisesti.

Mä en jäisi odottamaan sitä, että haluaako mies olla mun vai jonku toisen kans. Se olis siinä jos mies rupiaas edes selittämään mitää tuollaasta. Ihan turha olis tulla mulle ehdottamaan, että mies testaa miltä se tuntuus olla toisen kans. Siinähän miettiis ittekseen seksuaalisuuttaan ja sitä kenen kans haluaa olla. Tuollaaset viestittelyt toisen kans lasken pettämiseksi, että se olis kiitos ja hei viimeistään siinä vaihees.

"Minäkin nautin sinusta"... Jne.

Siis mitvit?? Jos miehesi tuollaista arpoo, seonsoronoo. Sama asia kuin että sulla olisi tunteita toista miestä/naista kohtaan ja miehesi pitäisi ymmärtää tämä. Ihan sama oliko se toinen osapuoli mies vai nainen, se että on tunteita ja viestittelee noin on minusta hel****n väärin!

Alkuperäinen kirjoittaja Että mitä?;29647900:
"Minäkin nautin sinusta"... Jne.

Siis mitvit?? Jos miehesi tuollaista arpoo, seonsoronoo. Sama asia kuin että sulla olisi tunteita toista miestä/naista kohtaan ja miehesi pitäisi ymmärtää tämä. Ihan sama oliko se toinen osapuoli mies vai nainen, se että on tunteita ja viestittelee noin on minusta hel****n väärin!

Siis juuri näin ajattelen. Ei kyse ole sukupuolesta, vaan siitä että mies on ihastunut toiseen ja pyysi silti minua odottamaan. Tulee tunne, että ikään kuin varalla. Minä pässi suostuin siihen, tosi. Silloin en tiennyt miehen tunteista.

Yhteistyössä