miksi en ole miettinyt naimisiinmenoa?

• Viestiketjun aloittaja hölmistynyt
  • Ensimmäinen viesti
hölmistynyt
olemme olleet yhdessä noin 2,5vuotta,lapsi on puolivuotias.
emme ole kihloissa,ajatus kyllä kuulostaa...oikealta =) mutta en ole ikinä ajatellut naimisiinmenoa,millaisen puvun haluaisin,missä haluaisin mennä,millaista se olisi. en edes pienenä/nuorempana ole miettinyt yhtään koko asiaa. samanikäinen ystäväni on menossa naimisiin,sekään ei vielä herättänyt ajatuksia. mutta äsken katsoin ohjelmaa jossa mentiin naimisiin,niin pisti miettimään,miksi en ole ikinä tullut sitä ajatelleeksi?

Ulpukka
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 8 vuotta, lapsi 1v3kk. Ei olla kihloissa (ollaan sovittu jättävämme ne väliin). Naimisiin mennään joskus jos vaan saadaan aikaiseksi.. En ole minäkään koskaan haaveillut hääpuvuista, koristeluista yms. Oikeastaan ainoa lähde jota kautta olen saanut mielikuvaa siitä että pikku tytöt unelmoisivat häistään, on Anna-kirjat ja jotkut vanhat amerikkalaiset tv-sarjat. Onko oikeassa elämässä, nykyaikana tavallista nuorten tyttöjen haaveilla naimisiinmenosta? Naisillahan on nykyään mahdollista opiskella ja muutenkin itse määrittää oman elämänsä suunta, tarvitaanko siihen enää unelmien prinssiä jonka saa sinä unelmien päivänään?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ulpukka:
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 8 vuotta, lapsi 1v3kk. Ei olla kihloissa (ollaan sovittu jättävämme ne väliin). Naimisiin mennään joskus jos vaan saadaan aikaiseksi.. En ole minäkään koskaan haaveillut hääpuvuista, koristeluista yms. Oikeastaan ainoa lähde jota kautta olen saanut mielikuvaa siitä että pikku tytöt unelmoisivat häistään, on Anna-kirjat ja jotkut vanhat amerikkalaiset tv-sarjat. Onko oikeassa elämässä, nykyaikana tavallista nuorten tyttöjen haaveilla naimisiinmenosta? Naisillahan on nykyään mahdollista opiskella ja muutenkin itse määrittää oman elämänsä suunta, tarvitaanko siihen enää unelmien prinssiä jonka saa sinä unelmien päivänään?

nyt kun mietin,niin,kyllä minä haluan sen täydellisen päivän,jolloin ollaan vain me kaksi (no tietty vieraat mut ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan) sen päivän jolloin kaikki keskittyvät juhlimaan rakkauttamme.

No en tiedä olenko oikea ihminen vastaamaan mutta minä ja nykyinen oltiin kihloissa 5v ja yhdessä tulee tänä vuonna 6v, eli erosimme ja palasimme yhteen. En oikeastaa ole naimisiin menosta ajatellut sen kummempaa kuin että ovessa lukee yksi ja sama nimi, en haluaisi muutenkaan isoja häitä....ihan maistraattiin meno oli mielessä. Mutta eron jälkeen on tullut ajatelleeksi vaikka mitä, nyt siis olemmme yhdessä mutta samat asia jotka eroon johti on edelleen vaikeita...ja nyt katsotaan mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään..

Oltiin oltu yhdessä 1kk 3vk ja vuoden sisään eka yhteinen lapsi ilmoitti tulostaan, ja nyt siis 2 yhteistä lasta ja mun esikoinen kuuluu meidän pesueeseen..

Ulpukka
Jostain syystä minäkin haluan mennä naimisiin mieheni kanssa (tosin ollaan niin saamattomia, että jokunen tovi voi sitä ennen vierähtää), voisin oikeastaan kuvailla toivettani samoin kuin sinä. Pointtini vaan oli se, että onko tavallista unelmoida siitä täydellisestä päivästä lapsena tai teininä ennen kuin miestä edes on kuvioissa?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ulpukka:
Jostain syystä minäkin haluan mennä naimisiin mieheni kanssa (tosin ollaan niin saamattomia, että jokunen tovi voi sitä ennen vierähtää), voisin oikeastaan kuvailla toivettani samoin kuin sinä. Pointtini vaan oli se, että onko tavallista unelmoida siitä täydellisestä päivästä lapsena tai teininä ennen kuin miestä edes on kuvioissa?
niin,mutta ajattelisin että joskus edes naiset miettii,millaiset häät haluaisi.minulle ei ole juolahtanut mieleenkään miettiä moista.voikohan johtua siitä etten ole koskaan nähnyt mahdolliseksi mennä naimisiin?kuulostaa niin kaukaiselta asialta.

lapsi oli helppo tehdä,mutta naimisiinmeno...on jo jotain niiiin suurta,mukamas

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hölmistynyt:
olemme olleet yhdessä noin 2,5vuotta,lapsi on puolivuotias.
emme ole kihloissa,ajatus kyllä kuulostaa...oikealta =) mutta en ole ikinä ajatellut naimisiinmenoa,millaisen puvun haluaisin,missä haluaisin mennä,millaista se olisi. en edes pienenä/nuorempana ole miettinyt yhtään koko asiaa. samanikäinen ystäväni on menossa naimisiin,sekään ei vielä herättänyt ajatuksia. mutta äsken katsoin ohjelmaa jossa mentiin naimisiin,niin pisti miettimään,miksi en ole ikinä tullut sitä ajatelleeksi?
Etkö kenties ole uskaltanut itsesi antaa miettiä asiaa? :)

Yhteistyössä