Miksi en laihdu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teppis

Vieras
Oon nyt reilu 2 viikkoa käynyt vähintään joka toinen päivä juoksulenkillä. Aluksi jaksoin juosta vain noin kilometrin, nyttemmin menee jo n. 3km. Olen syönyt paljon salaattia ja vähentänyt paljon hiilihydraatteja entisestä. Olen silti syönyt aika tavalla samalla lailla kuin ennenkin, ja sillonkaan en lihonnut. Nyt siis syön samalla lalla kuin ennen, lisäksi liikun paljon paljon enemmän kuin ennen ja en ole kahden viikon aikana laihtunut GRAMMAAKAAN.. :( Alkaa usko loppua..

Kuinka kauan tässä saa tsempata itseensä että sais ees sen kilon pois? Tarkotuksenakaan ei ole saada pois kuin max 5 kg ja kiinteytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa kirjautua:
Lihakset painaa enemmän kuin läski. Vaaka ei aina kerro totuutta. Ootko mitannu vyötärön ympärystää?

En oo mitannu, mutta oon kyllä ollu huomaavinani että jenkkikset ois hiukka pienentyneet. Ja muutenki on vähä tiukempi olo, mutta mutta.. olis se kiva saada ihan tuota painoakin vähä pois.

Meikäläinen on laihtunu noin kymmenen kiloa pääsiäisestä tähän päivään asti ja oon lenkkeilly noin kolme neljä kertaa koko laihiksen aikana.olen huomannu itteni kans että jos liikkuu enemän niin pitää myös syödä enemmän. Ota myös huomioon että syöt tarpeeksi,etkä liian vähän ettei kroppa mee säästöliekille.Minä olen laskenut kaloreita ja syön niitä noin 1300-1400 kcal päivässä!

noilla mitoilla sulla on niin vähän öö..laihdutettavaa..
minkätakai laihdutat?tai pudotat painoa?vai onko kyse vaan kiinteytymisestä,jos näin on niin tuijota mieluummin mittanauhaa kun vaakaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
minkätakai laihdutat?tai pudotat painoa?vai onko kyse vaan kiinteytymisestä,jos näin on niin tuijota mieluummin mittanauhaa kun vaakaa :D

No tuo paino on paljon suhteutettuna siihen että mulla ei oo yhtään lihaksia. En oo koskaan oikeen urheillu ja näytän siis aika plösöltä. Joten sen takia haluan muutaman kilon pois ja kiinteytyä. Hankkia lihaksia ja ryhtiä :) Ja kai ne lihakset näkyy paremmin kun vähän rasvaa ottaa eestä pois.

Jos haluat laihtua, niin ailloin on pakko vähentää syömistä. Eli juuri esim. lisätä kasviksia REILUSTI, jättää sokeri ja valkoinen vilja pois sekä jättää huonot rasvat pois. Punaisen lihan voi korvata kevyemmällä lihalla ja kovat rasvat pehmeillä. Etkö siis liiku mitenkään muuten kuin joka toinen päivä käyt juoksulenkillä? Et siis käy esim. salilla tms? Laihdutus puree ekana lihaksiin, joten suosittelen ihan lihastreeniä vaikka kuntosalilla niin samalla kiinteydyt eikä lihakset katoa. Ja niinä päivinä kun et lenkkeile, voisit liikkua jotenkin muuten. Uiminen on tosi tehokas vaihtoehto. 2 vkoa on tosi pieni aika kuitenkin, ei siinä vielä tulokset näy eikä vaaka todellakaan kerro kaikkea. 2 kk päästä voisit tsekata tilanteen uudelleen :)

No jos sinulla ei tosiaan ole lihaksia ja aloitat kuntoilun, saat niitä lihaksia ihan ensimmäiseksi. Ja lihas painaa. Sinulla on kiloja niin vähän, että tuosta ei montaakaan voi pois ottaa. Ja plösöltä tuskin on edes mahdollista näyttää tuolla painoindeksillä. Tuuan säännöstelyyn en kylläkään alkaisi, vaan jatkaisin sitä liikkumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Jos haluat laihtua, niin ailloin on pakko vähentää syömistä. Eli juuri esim. lisätä kasviksia REILUSTI, jättää sokeri ja valkoinen vilja pois sekä jättää huonot rasvat pois. Punaisen lihan voi korvata kevyemmällä lihalla ja kovat rasvat pehmeillä. Etkö siis liiku mitenkään muuten kuin joka toinen päivä käyt juoksulenkillä? Et siis käy esim. salilla tms? Laihdutus puree ekana lihaksiin, joten suosittelen ihan lihastreeniä vaikka kuntosalilla niin samalla kiinteydyt eikä lihakset katoa. Ja niinä päivinä kun et lenkkeile, voisit liikkua jotenkin muuten. Uiminen on tosi tehokas vaihtoehto. 2 vkoa on tosi pieni aika kuitenkin, ei siinä vielä tulokset näy eikä vaaka todellakaan kerro kaikkea. 2 kk päästä voisit tsekata tilanteen uudelleen :)

Eli tuolla pelkällä juoksemisella ei siis laihdu vai mitä?? :o Ei mulla ole vara mennä salille, joten lihaskuntoharjoittelut jää kotijumpaksi. Teen jonkun verran käsivarsilihaksia, vatsoja ja jalkalihaksia kotona.

Mutta se tässä mulla ei mene jakeluun, että jos syön yhtä paljon kuin ennennkin, vain enemmän kasviksia, ja sillonkaan en lihonnut, niin miten en sillon laihdu nyt vaikka liikun enenmmän?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

No tuo paino on paljon suhteutettuna siihen että mulla ei oo yhtään lihaksia. En oo koskaan oikeen urheillu ja näytän siis aika plösöltä. Joten sen takia haluan muutaman kilon pois ja kiinteytyä. Hankkia lihaksia ja ryhtiä :) Ja kai ne lihakset näkyy paremmin kun vähän rasvaa ottaa eestä pois.

no sitten,äkkiseltään tuo sun paino ja pituus kuulosti hyvältä suhdanteelta :D
nyt rupeet reippailemaan ihan olan takaa,tuloksien näkyminen oeltettavasti kestää..eikä vaakakaaan näytä välttämättä pienempää lukee,todennäkösesti luku kasvaa mutta löhduttautu sillä että se on lihasta :xmas:
mittanauha on hyvä väline,se auttaa huomaamaan edistyksen paremmin kun vaaka.

Vaikka liikunta on tärkeää laihtumisessa, ei se ainoana pelkästään laihduta. Suurin vaikutus on aina ravinnolla. Jos sulla ei oo mahdollisuutta mennä salille, hanki käsipainot kotiin. Kotijumppa auttaa ihan yhtä hyvin jos se on monipuolista. www.tuuli.net löydät hyviä ohjeita. Mä kyl suosittelisin sulle silti jotain muutakin kuin juoksemista, koska vaikka se on myös tosi tehokasta niin muutakin olisi hyvä tehdä. Tai mikset lenkkeilisi päivittäin ja pitäisi 1 päivän breikin viikossa? Mä itse tykkään tästä tahdista ja tulee liikuttua päivittäin =) Kirjastosta saa lainattua jumppavideoita (niin ja varmaan tietysti dvd:täkin) eikä ne paljoa maksa kaupassakaan, voit näin harrastaa ihan kotoa käsin aerobikkiä tai pilatesta. Tietysti mikä tahansa liikunta on aina hyväksi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:

Eli tuolla pelkällä juoksemisella ei siis laihdu vai mitä?? :o Ei mulla ole vara mennä salille, joten lihaskuntoharjoittelut jää kotijumpaksi. Teen jonkun verran käsivarsilihaksia, vatsoja ja jalkalihaksia kotona.

Mutta se tässä mulla ei mene jakeluun, että jos syön yhtä paljon kuin ennennkin, vain enemmän kasviksia, ja sillonkaan en lihonnut, niin miten en sillon laihdu nyt vaikka liikun enenmmän?

Se on varmaan just niin kuin joku jo vastasikin. Eli läski muuttuu lihakseksi ja lihas painaa enemmän kun läski joten paino ei tipu MUTTA vartalo kiinteytyy. Selvästi jotain on jo tapahtunut koska sanoit että jenkkakahvat on pienentynyt? Jatka vaan, kyllä se siitä! :)

miten laihdun nopeasti
miten saisin nopeasi kilon pysyvästi pois nopeasti ja sen jälkeen hitaasti 4 kiloa pois?? lähteekö se 5 rasvaa pois jos eka laihuttaa nopeasti 1 kilon ja sitten hitaasti neljä ni mitä elimistössä tapahtuu??

miten laihdun nopeasti
miten saisin nopeasi kilon pysyvästi pois nopeasti ja sen jälkeen hitaasti 4 kiloa pois?? lähteekö se 5 rasvaa pois jos eka laihuttaa nopeasti 1 kilon ja sitten hitaasti neljä ni mitä elimistössä tapahtuu??