Miksi ei voi menkat olla säännölliset?!?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
:headwall: :headwall: Lasken aina kierroksi 23-28 päivää ja sitten kyttäilen useamman päivän, että alkaako vai ei. |O :headwall: :headwall: Raivostuttavaa! Ja kun ennen menkat ilmoitti tulostaan mahakivuilla, niin nyt ne alkaa pienellä vuodolla.

Viime kuussa viikko ennen varsinaista menkkojen alkua tuli varmaan viikon verran paperiin pyyhkimällä vuotoa. Taitaa olla systeemit sekaisin ja pitäis varmaan mennä lääkäriin...

Mietin vain, että kuinkahan paljon kilpirauhasenvajaatoiminta vaikuttaa? Mulla ollut lääkitys kuukauden, että kaipa se pian alkaisin jotenkin vaikuttamaan. Menkat olleet tuollaiset siitä lähtien, kun ne syöpähoitojen jälkeen alkoi muistaakseni maaliskuussa 2005. Välillä olivat säännölliset, mutta jo pidemmän aikaa olleet tuollaiset epäsäännölliset. Ennen hoitoja olivat säännölliset.

Nyt just menossa kp 26 eikä mitään tietoa menkoista, sen takia täällä päätäni paukuttelen :headwall: :headwall: :kieh: :whistle: sunnuntaina viimeistään saisi luvan alata uusi kierto :kieh: :kieh:

ASIASTA HEINÄSUOHON***''

tyttö keksi tosi kivan leikin tässä iskää odotellessa, piilattaa tuttia mun tissies väliin ja ottaa pois ja huutaa*kukkuu* voihan jumpe pitää sanoo ei, että ei ala tekeen tätä samaa kylässä, sit nolottais :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
ASIASTA HEINÄSUOHON***''

tyttö keksi tosi kivan leikin tässä iskää odotellessa, piilattaa tuttia mun tissies väliin ja ottaa pois ja huutaa*kukkuu* voihan jumpe pitää sanoo ei, että ei ala tekeen tätä samaa kylässä, sit nolottais :snotty:

:laugh: :laugh: :laugh: Voi toista :D

Menkat on ihan tylsät jos ne on säännölliset. kato jotai jännitystä elämään kun voit jossai hiton isossa kauppakeskuksessa kesken shoppailun todeta et jaha nyt ne alko..
Ja jos itteesä häirittee epäsäännöllisyys ni toki kanattaa käydä lekurissa.

Yhteistyössä