Kippuravarvas
Mulle ei tuota ongelmaa myöntää etten ole tyhmä..mutta niin monet on vaan niin tyhmiä..ja sit selittelevät itteensä vaikka sillä et mulla on korvat täys silliä, ei kuule.
Korkki persiissäAlkuperäinen kirjoittaja Joo:tai sit on unenpuutetta tai vatsanväänteitä tai korkki persiissä....selityksiä kyllä löytyy!
No sää se olet myöntyväinen tänään..vauva huurut on sekottanut sun pääsAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää repesin täysin. Mutta, myönnän mää tuonkin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:tai sit on unenpuutetta tai vatsanväänteitä tai korkki persiissä....selityksiä kyllä löytyy!
Nyt meni yli ja lujaa...olen siis liian viisas :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Olenhan minä tyhmä, mutten sentään niin tyhmä, ettenkö tajuaisi olevani tyhmä =) Tyhmää väittää, että tyhmyys olisi jotenkin tyhmää.
joo, syötävää se on...Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:siis mikä tyhmä?...onko se jotain syötävää? Tosin määhän on syötävän hyvä, mutta yllänkö tyhmän tasolle :ashamed:
Huooh...ei niin ryppyotsaisena..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No varmasti on olemassa tyhmiä ihmisiä, jos sillä tarkoitetaan ei-niin-älykästä. Eri juttu sitten että onko tuo kovin kiva nimitys.
miksi tämä ei yllättänytAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:joo, syötävää se on...Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:siis mikä tyhmä?...onko se jotain syötävää? Tosin määhän on syötävän hyvä, mutta yllänkö tyhmän tasolle :ashamed: