Miksi ei päiväkodeilla voi olla selkeitä sivuja netissä, pähkäilee päiväkodin vaihtoa, argh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Lapset ovat tällä hetkellä vuoropäiväkodissa, mutta siihen meillä ei ole tarvetta, koska lapset menevät joka päivä aikaisintaan 6.30 hoitoon ja ainakin tuolla sivuilla lukee, että vuorohoidon tarve on, jos lapsi tarvii hoitoa ennen klo 6.30 tai jälkeen klo 17.

No tässä on lähellä 3 päiväkotia, 2 kaupungin omaa ja yksi MLL:n päiväkoti, josta kaupunki ostaa paikkoja. No yhden päiväkodin sivulla lukee, että aukeaa klo 7, mutta tarpeen vaatiessa 6.30, no mun pitäisi viedä lapset joka päivä hoitoon n. 6.50. 2 päiväkodin sivuilla ei ole minkäänlaista tietoa siitä monelta aukeavat.
Toi yksi päiväkodeista, joka sijainniltaan olisi ehkä kaikkein paras, niin niiden sivuilla ei ole oikeastaan mitään tietoa, kiva sitä sitten miettiä, että minne minä vaihtoa haluaisin, kun 1 päiväkoti pitäisi nimetä.

No täällä on tarpeen mukaan auki eli nykyinen on tällä hetkellä klo 6.45- 17.15 ja entinen oli 6.30- 17.30.
Eli ajat tosiaan vaihtelee.

Nettisivut on ihan surkeita, parempi soittaa vaik suoraan ja kysyä aukioloajoista.

Jos niissä on sama ongelma kuin koulujen sivuilla, niitä hoitaisi joku työntekijä jollla on miljoona muutakin hommaa ja sivujen päivitys viipyy ja viipyy. Luulevat kai ettei sivujakukaan katso.

Mulle riittäisi vaan se, että noilla sivuilla olisi noi aukioloajat ja minkälaisia ryhmiä on, mutta tuolla yhden päiväkodin sivuilla ei lue kuin muutama lause toimintaperiaatteista eikä mitään muuta. Niin varmaan pitäisi soitella, mutta mä vihaan sitä ylikaiken, jotenkin olisi saatava tarpeeksi rohkeutta soittamiseen kerättyä.

Tietääkö kukaan, että onko noi ostopaikat samanlaisia kuin kunnallisessa päiväkodissa hintojen suhteen, elikkä kun mulla on tällä hetkellä päivähoito ilmaista, niin se olisi ilmaista myös tuolla MLL:n päiväkodissa.

[QUOTE="shihtzu";26857757]Mulle riittäisi vaan se, että noilla sivuilla olisi noi aukioloajat ja minkälaisia ryhmiä on, mutta tuolla yhden päiväkodin sivuilla ei lue kuin muutama lause toimintaperiaatteista eikä mitään muuta. Niin varmaan pitäisi soitella, mutta mä vihaan sitä ylikaiken, jotenkin olisi saatava tarpeeksi rohkeutta soittamiseen kerättyä.

Tietääkö kukaan, että onko noi ostopaikat samanlaisia kuin kunnallisessa päiväkodissa hintojen suhteen, elikkä kun mulla on tällä hetkellä päivähoito ilmaista, niin se olisi ilmaista myös tuolla MLL:n päiväkodissa.[/QUOTE]

Ostopalvelupk:t toimii samalla tavalla kuin kunnalliset. Samat maksut menee kuin kunnallisillakin. Jos kunnallinen ei peri tulojesi takia sinulta hoitomaksuja, ei peri ostopalvelukaan. Tosin siellä voi tulla vastaan muita kustannuksia, kuten esim. jäsenmaksu, koska ostopalvelupäiväkoteja pyörittää yleensä johtokunta.

Yhteistyössä