Miksi D-kupin rintsikoita on niin vaikea löytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No jo on isotissistä porukkaa :o

monella lihavalla on isot rinnat. jos ympärys on 85 ylöspäin niin ei kovin pieni enää ole..

No mun bmi on 22 mutta silti täytyy ostaa liivit kokoa 75D. voi normaalipainoisetkin olla rintavia

no mutta eihän tuo ole iso koko!
olen itsekin hoikka ja mulla on isot rinnat,65 G on tosiaan kokoni. en silti niitä pidä niin isona,mutta jos koko ois 85 G ni ne ois isot..

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

No mä luulen että tällaisen ketjun avaa sellaiset joita asia koskettaa.
Mulla on 75E (enkä ole erityisen lihava 171cm/72 kg) Käytän yksiä tiettyjä liivejä joita saa Sokokselta ja Prismasta, Sokoksen myyjän kanssa tsekattu oikea koko. Mulla on niitä valkoisena, mustana, vaaleanlilana, vaaleanpunaisena ja eilen Sokoksella huomasin että niitä on nougatinvärisenäkin. Sellaiset ostan seuraavaksi.

Juu, tottakai avaa. :)
Mutta en mä ole kuullutkaan ton kokoisista liiveistä kuin joku J tms..

Mulla on Shock Absorber-urheiluliivit muistaakseni F, se tuntui hurjalta. Mutta hyvät on :)

monella lihavalla on isot rinnat. jos ympärys on 85 ylöspäin niin ei kovin pieni enää ole..

Niin on, mutta on myös meitä hoikkia ja rintavia olemassa. Itse 70F ja raskaana - minkähän kokoiset imetysliivit sitä oikein joutuu hankkimaan ja löytyykö edes. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

No mä luulen että tällaisen ketjun avaa sellaiset joita asia koskettaa.
Mulla on 75E (enkä ole erityisen lihava 171cm/72 kg) Käytän yksiä tiettyjä liivejä joita saa Sokokselta ja Prismasta, Sokoksen myyjän kanssa tsekattu oikea koko. Mulla on niitä valkoisena, mustana, vaaleanlilana, vaaleanpunaisena ja eilen Sokoksella huomasin että niitä on nougatinvärisenäkin. Sellaiset ostan seuraavaksi.

Juu, tottakai avaa. :)
Mutta en mä ole kuullutkaan ton kokoisista liiveistä kuin joku J tms..

vois olla aika magee olla hetki 70 J kokoisten omistaja.. ;) kun taas 90 J en halua edes kokeilölla..huh,senverran isot ja raskaat että on varmasti niska ja selkäsärkyjä!

Alkuperäinen kirjoittaja munkki:

Niin on, mutta on myös meitä hoikkia ja rintavia olemassa. Itse 70F ja raskaana - minkähän kokoiset imetysliivit sitä oikein joutuu hankkimaan ja löytyykö edes. :(
Itselläni muuttui odotusaikana rinnat 70F -> 70H eikä ole pienentynyt vaikka lapsilla on ikää jo muutama vuosi. :/
Syksyllä onneksi pienenee ja reilusti. :whistle:

tiedän kokemuksesta ;)
imetysliiveistä en löytäny omaa kokooni,ostin tukevat urheiluliivit jotka oli VALTAVAT..enää ne ei sovi kun imetyksen lopetuksesta on aikaa 2 vuotta.
mutta suosittelen urheiluliivejä jos ei tarvi välttämättä olla avattavat edestä. tukee hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja SatuKa:

Itselläni muuttui odotusaikana rinnat 70F -> 70H eikä ole pienentynyt vaikka lapsilla on ikää jo muutama vuosi. :/

Kertoisitko SatuKa lisää? Menetkö rintojen pienennysleikkaukseen? Kunnalliselle vai yksityiselle?

Itse olin ennen raskautta 70D, loppuraskaudesta meni 75E, nyt imettäessä koko 70G. Luulen ettei nää tästä kauheesti pienene imetyksen loputtuakaan, kun jää karmeet pussit jäljelle... Todellakin meinaan nämä korjauttaa!

Nimim. tahtois jonkun 70B/C/D

Hyvä muuten tää ketju, kun heti ajatellaan, että jos on D tai isompi kuppikoko, niin on automaattisesti lihava. Kun ette tajua että se ympärysmitta ratkaisee :) Ja ittellä 70D, eikä nää nyt niin isot ole, ihan sopivat ja sopusuhtaiset omaan kroppaan. Voishan nää hiukka pienemmät olla niin ei rupeis roikkuun vanhemmiten :/

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Hyvä muuten tää ketju, kun heti ajatellaan, että jos on D tai isompi kuppikoko, niin on automaattisesti lihava. Kun ette tajua että se ympärysmitta ratkaisee :) Ja ittellä 70D, eikä nää nyt niin isot ole, ihan sopivat ja sopusuhtaiset omaan kroppaan. Voishan nää hiukka pienemmät olla niin ei rupeis roikkuun vanhemmiten :/

joo, 70D on paljon pienemmät kuin vaikka 95C, jos ajatellaan niin, että siihen rintaliivin kuppiosaan kaadettaisiin vaikka laastia. Vähempi laastia menis ekoihin liiveihin ja enempi tokiin. Niistä laastikakuista tulis myös erimalliset; toinen ois sokeritoppa ja toinen lettu.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja --:

joo, 70D on paljon pienemmät kuin vaikka 95C, jos ajatellaan niin, että siihen rintaliivin kuppiosaan kaadettaisiin vaikka laastia. Vähempi laastia menis ekoihin liiveihin ja enempi tokiin. Niistä laastikakuista tulis myös erimalliset; toinen ois sokeritoppa ja toinen lettu.

Reps :D

Joo, näinhän se on :D

Mulla oli ennen lapsia d70 ja sitä kokoa kyllä löytyi joka kaupasta melkeistä... ainaskin täällä meilläpäin. Nyt kun on E70 niin on ostettava erikoisliikkeestä. Tosin nyt huomasin että myös Ellokselle oli tullut vähän paremmin kokoja, samoin Halensilla on alettu myydä isoja kokoja:) ja nimenomaan pienellä ympärysmitalla...

Changen mitoitus on ihan naurettava. Normaali + kaksi kuppia. No ehkä sillä saadaan jotain positiivista aikaan, "kun mulla on jopa näin iso". Mua ei huvita ollenkaan F/G kupit. Vittuilua se enemmänkin on. Lisäksi minusta halpa ei ollut, vaikka niin kehuttiin. Kyllä ne kauniit maksoivat sen 50e.

Mutta mä löydän E-kuppisena oikein hyvin valikoimaa, rintaliivikaupasta. Sieltä ostan myös istuvat uima-asut. Joskus Stokkalta ostan, mutta valikoima on parempi erityiskaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Pitkästä aikaa olin rintsikkaostoksilla, imetysliivien käyttäminen saa nyt riittää. Mielestäni rintani eivät näin imetyksen loputtua ole hirvittävän isot, mutta C on silti liian pieni koko. Mutta kun Lindexiltä ja Kappahlista etsin rintsikoita, niin valikoima D-kupin rintsikoita olikin onnettoman pieni! Johtuuko se siitä, että sitä kokoa ostetaan eniten, vai siitä että C:tä isompia ei viitsitä ottaa myyntiin?

Nimenomaan Lindexiltä ja Kappahlilta löytyy aina takuuvarmasti D-kuppeja, ainakin täällä pk-seudulla.

Alkuperäinen kirjoittaja SR:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuKa:

Kertoisitko SatuKa lisää? Menetkö rintojen pienennysleikkaukseen? Kunnalliselle vai yksityiselle?

Itse olin ennen raskautta 70D, loppuraskaudesta meni 75E, nyt imettäessä koko 70G. Luulen ettei nää tästä kauheesti pienene imetyksen loputtuakaan, kun jää karmeet pussit jäljelle... Todellakin meinaan nämä korjauttaa!

Nimim. tahtois jonkun 70B/C/D

Julkiselle joo ja lokakuussa menee 1/2 vuoden hoitotakuu umpeen, eli silloin pitäisi leikkaukseen päästä viimeistään, ainakin niin sanoi kirurgi.

Yhteistyössä