Miksi D-kupin rintsikoita on niin vaikea löytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pitkästä aikaa olin rintsikkaostoksilla, imetysliivien käyttäminen saa nyt riittää. Mielestäni rintani eivät näin imetyksen loputtua ole hirvittävän isot, mutta C on silti liian pieni koko. Mutta kun Lindexiltä ja Kappahlista etsin rintsikoita, niin valikoima D-kupin rintsikoita olikin onnettoman pieni! Johtuuko se siitä, että sitä kokoa ostetaan eniten, vai siitä että C:tä isompia ei viitsitä ottaa myyntiin?

Itse käytän kokoa 75D ja sitä ei ole juuri missään!
Jos jossain kaupassa näen sitä kokoa olevia liivejä, ostan heti kerralla monet!
En tiedä mikä on, ehkei se koko ole suominaisten normikoko.

Itse olen huomannut saman, että valikoima on pienempi kuin esim c-kupin. Itselleni jäi lapsen jälkeen koko 80 D. Sokoksella on muuten paras valikoima d-kuppia minusta. Lindexillä yms. ihan olematon tosiaan.

ai..mä taas sain niitä käteeni tänään liiankin monet. lindexillä on myös dd kuppia,mutta ei se mulle mene.
changeen vaan sitten,siellä onkin alennusmyynnit nyt. tein hyvät löydöt :) mun kokoo ei ei saa kun alan liikkeistä ja alennuksissa juoksen sentakia.

Se on mentävä asiaan perehtyneeseen liikkeeseen, jos mielii isompia liivejä. Ja siellä sitten se kuppikoko kasvaa vielä parilla kirjaimella. Itsellä nyt DD-kupin alusvaateliikkeestä ostetut liivit, aiemmin ostelin ihan onnellisena C-kupin liivejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Saati sitten h-kupin liivejä... :xmas:

Kaverilla on J B)

Mun kaverilla on myös! Niitä (tai siis meitä :D ) on yllättävän paljon ja valikoima on rehellisesti sanottuna erittäin pieni :whistle:

Kaveri löyi nyt jonkun alan liikkeen josta löysi liivit...mutta vain kolmea mallia joista yhdet sopi :(

Sanoi tosin löytänensä nyt jonkun nettiputiikin jossa oli myös isoja kokoja ja kuulemman todella vetäviä, eli ei mitään mammamalleja :)

Toivoisin itselleni pienemmät ryntäät, kun ei löydä juur mistään kokoa 85 F. Ihaninta olisi sellaiset pienet rinnat, ettei välttämättä tarttis rintsuja olleskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tissifriikki:
Oisko tuo chefin kaverin löytämä putiikki tämä http://www.lumingerie.fi/PublishedService ?

En tiedä, kun en kysynyt putiikin nimeä. Mulla kun on "vaan" d, niin löydän aina silloin tällöin jostain tavisliikkeestäkin kivaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Se on mentävä asiaan perehtyneeseen liikkeeseen, jos mielii isompia liivejä. Ja siellä sitten se kuppikoko kasvaa vielä parilla kirjaimella. Itsellä nyt DD-kupin alusvaateliikkeestä ostetut liivit, aiemmin ostelin ihan onnellisena C-kupin liivejä.

Mittasko myyjä siellä?

oliskin D. Löytäisin heti monet, halvat, hienot rintsikat. Itse kävin juuri changen alennusmyynnissä ja hyvät alet oli. Ei hintaa olisi liiveille jääny muutamaa kymppiä enempää mutta eipä sieltäkään löytynyt minulle sopivaa. Liian pieniä kaikki, ja myyjän kanssa asioin.

Mulla on kasvanu nyt raskauden aikana c:stä d:en, mutta ympärysmitta on edelleen 70! Arvatkaapa löytyykö liivejä?? Lindexiltä löysin onneksi yhden mallin ja ostinkin kahdet. Nyt näyttää siltä, että rintavarustus kasvaa vielä, meinaa käydä kohta nämä pieneksi. Jos tuo ympärysmitta ei kasva yhtään niin lirissä oon :/

Yhteistyössä