Miksi brittiläiset ovat niin rumia?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ev
:ashamed: myönnän, olen samaa mieltä. ikinä en normaalisti ajattele edes kenkään ulkonäköä, mutta brittien kohdalla olen hyvin usein huomannut että ovat aika epäviehättäviä. kivittäkää pois. olen kamala.
 
ap
No isompi pointti itselläni oli tuo geeni-idea, että voisiko sillä ulkonäöllä olla jotain tekemistä sen kanssa, että asuvat saarella ja vaihtuvuus on ollut aikojen saatossa pientä jne.
 
x
ei ne mun mielestä oo rumia! siis osa on niin kuin suomalaisissakin. mun mielestä vanhemmilla briteillä on vähän enemmän tyylitajua kuin etenkin suomalaisilla verkkarijunteilla.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No isompi pointti itselläni oli tuo geeni-idea, että voisiko sillä ulkonäöllä olla jotain tekemistä sen kanssa, että asuvat saarella ja vaihtuvuus on ollut aikojen saatossa pientä jne.
Näin on. Olen lukenut aiheesta.
 
vieras
Mulla on vähän kaksipiippuinen suhtautuminen tohon ulkonäköasiaan. Nimenomaan brittien. Toisaalta he ei kokonaisuudessaan edusta mitenkään kaunista kansakuntaa, mut toisaalta heillä on jotain piirteitä mitkä miellyttää mun silmää. Jonkinlaisia hienostunutta karuutta.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Osaksi oon kyllä samaa mieltä. Isot korvat, ne hampaat ja nenä... ei kamalan nättiä. Mutta kyllä siellä upeitakin ilmestyksiä on ja se aksentti :heart: .
no jopas nyt. yleistätköhän vähän liikaa?? en ole nähnyt siellä ollessani isokorvaisia jne kuvailemasi näköisiä ihmisiä. mistähän olet nuo tiedot repinyt?
 
kermakaniini
The Truth About Love (2005)

Tuossa leffassa oli hurmaavasti puhuva mies-Dougray scott

Voisin mainita kymmeniä muita britti miesnäyttelijöitä, jotka ovat ainakin ulkonäöltään huippu yksilöitä.
Tässä on mielipiteeni vain näyttelijöistä.Ja katukuvastahan varmasti löytyy ihmisiä kummastakin päästä sekä keskeltä.
 
vierailija
Johtuu britti-aksentista. Tietyt kasvojen lihakset ja sitä kautta piirteet kasvoissa kehittyvät tietynlaisiksi. Kasvot näyttävät jotenkin vähän epämuodostuneilta. Varsinkin brittinaiset näyttävät äivan karmeilta. Jos olisin mies, lähtisin karkuun.
 
vierailija
Johtuu britti-aksentista. Tietyt kasvojen lihakset ja sitä kautta piirteet kasvoissa kehittyvät tietynlaisiksi. Kasvot näyttävät jotenkin vähän epämuodostuneilta. Varsinkin brittinaiset näyttävät äivan karmeilta. Jos olisin mies, lähtisin karkuun.
No ei nämä suomalaisetkaan mitään kaunokaisia ole. Pääsääntöisesti kirveellä veistettyjä, persjalkoja ja ylipainoisia.
 

Yhteistyössä