H
hähhhh
Vieras
Olin kysymässä Ciervolta että onko sillä pupuja ja minkä rotuisia, mutta se keskustelu katosi ennenkuin ehdin painaa lähetä.
Poistitko booty sen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mäkään nähnyt siinä mitään erikoista, mutta juu on kaksi pupua.
Leijonaharjasuros ja luppakorvanarttu.
En mäkään nähnyt siinä mitään erikoista, mutta juu on kaksi pupua.
Leijonaharjasuros ja luppakorvanarttu.
Onko ne isoja? Meillä naapurissa on 10kg jättipupu
Onko ne isoja? Meillä naapurissa on 10kg jättipupu
Älkää puhuko pupuista. Tulee pupukuume.Mulla on ollut kaks luppaa ihan aikuisiällä. Aivan ihania :heart: Vaik olihan niistä vaivaakin ja repi tapetit seiniltä ja ties mitä kivaa pikku remppaa. Mut silti, puput :heart:
Kaivoin sen googlesta.Alkuperäinen kirjoittaja hähhhh;29900257:Olin kysymässä Ciervolta että onko sillä pupuja ja minkä rotuisia, mutta se keskustelu katosi ennenkuin ehdin painaa lähetä.Poistitko booty sen?
Samaa alkoi tekemään meidänkin uroskani, joka muuten on tuo Ciervon nykyään.Niin minäkin luulin, että puput ovat suoloisia. Meille vain sattui sellainen tapaus joka oli ensin ihan ok, sitten alkoi laajentamaan reviiriään, pissaili pitkin seiniä, ruikkasi naamalle, papanoi minne sattui ja lopulta alkoi ajamaan koiria pitkin seiniä kunnes kävi niiden kimppuun ja raateli toista takapuolesta. Otti minut ilmeisesti morsmaikukseen kun oli jatkuvasti jalassa kiinni nylkyttämässä, vessaankaan ei voinut rauhassa mennä. Hullu pupu joka kyllä oli aluksi erittäin suloinen mutta muuttui (hormooni?) hirviöksi. Oli pakko etsiä sille toinen koti :/
Samaa alkoi tekemään meidänkin uroskani, joka muuten on tuo Ciervon nykyään.Kai se leikattiin? Meillä loppui heti tuo käytös...