Tai siis tarkemmin sanottuna, miks se on just HANSIKASlokero? :| Pitäskö sielä säilyttää hansikkaita? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Jospa siellä on ennen muinoin pidetty ajohanskaita?
Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:Soita 020202, eikös ne lupaa vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tarviisin autoon paikan käsilaukulle!
Jos edessä vieressä istuu joku, niin käsilaukulle ei ole luontevaa paikkaa!!!
Tää on kamala puute autojen varustelussa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tarviisin autoon paikan käsilaukulle!
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tarviisin autoon paikan käsilaukulle!
Takapenkki?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tarviisin autoon paikan käsilaukulle!
Takapenkki?
ei kày, sillà kàsilaukusta pitàà kaivaa ajaessa sità sun tàtà
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:käsilaukku menee siihen etupenkkien väliin, ellei sitten oli kovin iso
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tarviisin autoon paikan käsilaukulle!
Takapenkki?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tarviisin autoon paikan käsilaukulle!
Takapenkki?
Ei tartte ajaessa kaivaa ja jos tarvii, ni se etupenkillä käsilaukun paikalla istuva voi pitää sen aikaa laukkua sylissä.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tarviisin autoon paikan käsilaukulle!
Takapenkki?
Kannattais varmaan keskittyä siihen ajamiseen eikä jatkuvaan käsilaukun kaivelemiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Kannattais varmaan keskittyä siihen ajamiseen eikä jatkuvaan käsilaukun kaivelemiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja -.:Alkuperäinen kirjoittaja -:Kannattais varmaan keskittyä siihen ajamiseen eikä jatkuvaan käsilaukun kaivelemiseen.
Ei se vaikuta niiden ajoon mitenkään. Suurin osa naisista ajaa aivan kuin liikenteessä ei olisi ketään muita kuin vain he.
Mistään muusta ei välitetä kuin itsestään
Alkuperäinen kirjoittaja tuli mieleen:Mistä tietää että käsilaukku kaipaa raivausta?
Kun sitä pidetään apukuskin paikalla ja ajotietokone herjaa että turvavyö kiinni :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tarviisin autoon paikan käsilaukulle!
Takapenkki?
Ei tartte ajaessa kaivaa ja jos tarvii, ni se etupenkillä käsilaukun paikalla istuva voi pitää sen aikaa laukkua sylissä.
no tottakai tarttee, en mà osaa olla paikallani. tarttee huulipunaa, purkkaa, nenàliinoja, kànnykkàà, lompakkoa, pikkurahapussia ja vaikka mità
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja tuli mieleen:Mistä tietää että käsilaukku kaipaa raivausta?
Kun sitä pidetään apukuskin paikalla ja ajotietokone herjaa että turvavyö kiinni :ashamed:
tàà on kyllà jo aika hyvà![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja tuli mieleen:Mistä tietää että käsilaukku kaipaa raivausta?
tàà on kyllà jo aika hyvà![]()
Pahinta oli kun mulle oli käynyt näin ja aamukahvilla kysyin tuon että mistä tietää, niin kaksi työkaveria tiesi oikean vastauksen![]()
:ashamed: