Kyse olikin varmaankin siitä, että miksi sitten tavallaan luovuttaa, ja antaa sen lapsensa polttaa ja juoda. Sitä ihan samaa oon ihmetellyt itsekin... Joo, teinejä ei voi vahtia 24/7, mutta ikinä milloinkaan en tule hyväksymään sitä että alaikäinen lapsi juo tai polttaa, ja omille lapsilleni teen sen toteuttamisen mahdollisimman vaikeaksi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:kulkee lapsen perässä joka paikassa :O vai antaa koivuniemestä :O Aina ei katsos puheet auta vaikka kuinka teinille yrittää selittää tai pistää rajoituksia !!!!
Ne rajat kannattaa asettaa jo ennen teini-ikää...Alkuperäinen kirjoittaja äiti:kulkee lapsen perässä joka paikassa :O vai antaa koivuniemestä :O Aina ei katsos puheet auta vaikka kuinka teinille yrittää selittää tai pistää rajoituksia !!!!
Noin minäkin ja onneksi ovat puhetta uskoneet. Nytkin tuolla 14v kaverilla ja voin vannoa ettei polta eikä juo, tulee ihan ajoissa kotiin. Viihtyy myös hyvin kotona ja kaverit täällä usein.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Kyse olikin varmaankin siitä, että miksi sitten tavallaan luovuttaa, ja antaa sen lapsensa polttaa ja juoda. Sitä ihan samaa oon ihmetellyt itsekin... Joo, teinejä ei voi vahtia 24/7, mutta ikinä milloinkaan en tule hyväksymään sitä että alaikäinen lapsi juo tai polttaa, ja omille lapsilleni teen sen toteuttamisen mahdollisimman vaikeaksi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:kulkee lapsen perässä joka paikassa :O vai antaa koivuniemestä :O Aina ei katsos puheet auta vaikka kuinka teinille yrittää selittää tai pistää rajoituksia !!!!
Et mahdakaan, mutta ei sitä silti tarvitse hyväksyä, saatika sallia esim. polttamalla kotona tai ostamalla röökiä.Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:toivottavatsti tulette pitämään ton nollalinjanne myöskin sit kun ne lapsukaiset tulee siieh rööki-ikään...miun 17-vuotias tyttäremi polttaa ja vitunkos minä sille mahan?????ideoita otetaan vastaan älypäiltä= B)
olenkos minä sen jossain hyväksynyt saatiika sanonut et ostaisimme alaikäiselle tupakkaa? nener ever!!!Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Et mahdakaan, mutta ei sitä silti tarvitse hyväksyä, saatika sallia esim. polttamalla kotona tai ostamalla röökiä.Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:toivottavatsti tulette pitämään ton nollalinjanne myöskin sit kun ne lapsukaiset tulee siieh rööki-ikään...miun 17-vuotias tyttäremi polttaa ja vitunkos minä sille mahan?????ideoita otetaan vastaan älypäiltä= B)
No sellasen kuvan sain, että ei mahda mitään joten polttakoonAlkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:olenkos minä sen jossain hyväksynyt saatiika sanonut et ostaisimme alaikäiselle tupakkaa? nener ever!!!Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Et mahdakaan, mutta ei sitä silti tarvitse hyväksyä, saatika sallia esim. polttamalla kotona tai ostamalla röökiä.Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:toivottavatsti tulette pitämään ton nollalinjanne myöskin sit kun ne lapsukaiset tulee siieh rööki-ikään...miun 17-vuotias tyttäremi polttaa ja vitunkos minä sille mahan?????ideoita otetaan vastaan älypäiltä= B)
Ap:n kysymys oli että miksi annatte lapsenne polttaa ja juoda. Valitettavasti sellaisia vanhempia on ihan oikeesti olemassa, jotka mieluummin antavan lapsensa polttaa kotona, ettei tarvi mennä nurkan taakse missä on vaarana se että kylän juoruakat näkevät :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:ei täälä kukaan oo sellasta väittänykkään että sitä hyväksyisi,vaan jotkut nuoret pottaa vaikka äiti sanoisi mitä Minäkin olen nuorena pottanut vaikka sitä ei hyväksyttykkään:O Ei siinä vanhemmilla ollut konsteja kun teini oli päättänyt niin.
Jos nuori polttaa ja juo, niin kyllä hän keinot keksii saadakseen sitä tupakkaa ja alkomahoolia.Alkuperäinen kirjoittaja mites:Viikkorahat ym. pois jos juo tai polttaa. Vai ainako joku näitä nuorille antaa ilmaseksi?
No mä nuorena join ja poltin eiivätkä vanhemmat sitä hyväksyneet, mutta eivät kyllä rajoittaneetkaan millään tavalla. Kotona ei saanut polttaa ja kännissä ei ( miellellään ) kotiin, siinä rajoitukset. Oli teinin helppoa rellestää.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:ei täälä kukaan oo sellasta väittänykkään että sitä hyväksyisi,vaan jotkut nuoret pottaa vaikka äiti sanoisi mitä Minäkin olen nuorena pottanut vaikka sitä ei hyväksyttykkään:O Ei siinä vanhemmilla ollut konsteja kun teini oli päättänyt niin.