Miksi aina luullaan, että jos on paljon ylipainoa, niin laihtuu aluksi nopeasti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se varmaankin tarkoitti sitä, ettei proteiinia saa syödä liikaa, tai se varastoituu rasvaksi. 1,5-2g/painokilo voi ihan huoletta syödä proteiinia. En kyllä sit tiedä jos ei yhtään liiku, et paljonko on ok.

Mutta aapee sais syödä sen 137g ihan huoletta, se on aika paljon rahkaa :D

En lukenut iltistä, mut tästäkö oli kyse?

No aika helvetin vähän on kyllä tuo määrä rahkaa :O

[QUOTE="piipi";28606529]Tuo diettihän on julkisesti saatavilla, joten ei ole mikään hyshys-juttu. Kaksi purkkia rahkaa päivässä minä söin tuon dietin aikana, ei ole paljon...[/QUOTE]

Riippuu vähän siitä minkä kokoisia ne purkit on.

"Mutta aapee sais syödä sen 137g ihan huoletta, se on aika paljon rahkaa"

[QUOTE="vieras";28606436]No aika helvetin vähän on kyllä tuo määrä rahkaa :O[/QUOTE]

Rahkaa niin että prodea tulee 137g....

[QUOTE="vieras";28606436]No aika helvetin vähän on kyllä tuo määrä rahkaa :O[/QUOTE]

Voisi syödä vaikka 137g proteiinia, ja yhdessä purkillisessa rahkaa on proteiinia n.25g.

Mä en oikee tajua näitä rahkadieettejä, minkä takia sitä pitäis syödä niin paljo. Sehän on pahaaki. :D No menee se sitte ku vatkaa purkin kermaa mukaan, ja tietysti makeutus ja marjat.

Mä en oikee tajua näitä rahkadieettejä, minkä takia sitä pitäis syödä niin paljo. Sehän on pahaaki. :D No menee se sitte ku vatkaa purkin kermaa mukaan, ja tietysti makeutus ja marjat.

Toiset syö rahkaa, toiset raejuustoa ja jotkut kanaa, tonnikalaa tms :D
Ei se itse rahka, vaan se proteiini :) Rahka on kaikkista helpoin syödä, saadakseen 20-25g proteiinia. Ja saa siitä hyvääkin tehtyä jos ei sellaisenaan tykkää

Yhteistyössä