V
"vieras"
Vieras
Saa olla tykkäämättä mutta aikuinen pystyy syömään mitä vain, kun tilanne niin vaatii.
On ihan hemmetin ärsyttävää ja turhauttavaa et teet ruokaa, näet vaivaa ja sitten yksi ei syö sitä ja toinen ei tätä ja päälle toitotetaan et kun mä nyt en vaan tykkää ja räävitään ruokaa lautasella kuin kakarat. ARgh!
Jos saan kutsun kekkereille niin taatusti syön kohteliaisuudesta vaikka ei muuten maistuisi ja todennäköisesti vielä kehun sitä mikä oli parasta.
Kuuluu alkeellisiin käytöstapoihin.
Kuka noin käyttäytyy :O Mä en ainakaan tee numeroa siitä jos jätän jotain ottamatta,enkä todellakaan ota sellaista lautaselleni mistä tiedän jo etukäteen että en siitä pidä. Toitottaminen ja rääppiminen ei kuulu mun tapoihin. En myöskään itse emäntänä lapa vieraan lautaselle kauhatolkulla jotain sekametelisoppaa kysymättä onko henkilöllä edes nälkä. Kyllä on teidän juhlat pienestä kiinni,jos tunnelman pilaa se jos joku jättää jotain syömättä. Onneks meillä se ruoka on vaan sivuseikka ja ne syö jotka haluaa ja mitä haluaa. Ei meillä ketään pakoteta,tietenkään.