N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei ne muuta ku kateellisuuttaan oudoksuvat. Nähkääs, jos ihminen HALUAA jäädä kotiin lapsen kans ja on siihen taloudellisesti mahdollisuus, ni olet outo. Moni haluaa, mutta ei ole varaa. Siksi menevät töihin. Moni ei myöskään siedä lapsiaan ja siksi on helppo tunkee ne hoittoon.
Ole sinä vain kotona ja ole ylpeä siitä. Elä anna kateellisten vaikuttaa päätökseen tai omaan järjen juoksuun millään tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:Henkilökohtaisesti en tunne ketään joka olisi jäännyt kotiin lapsen täytettyä 3 ellei uutta sisarusta ole pistetty tulille. Minua se ei haittaa niin pitkään kunhan kotona oleva ei elele millään tuilla kuten ap juuri kerroit. Täytyy sanoa että ihmettelen että mistä riittää kiinnostus olla kotona ja tietääkseni jos on työpaikka niin sun on palattava sinne työpaikalle lapsen täytettyä 3 vuotta kun kotihoidontuki loppuu. Mä en hauku enkä arvostele ketään,mutta mielestäni mulla on oikeus ihmetellä toisten ihmisten valintoja tekemättä asiasta kuitenkaan hulabaloota. Yhteiskunta odottaa naisen palaavan takaisin tuottavaksi työläiseksi kun lapsi on 3 vuotiaana kypsä menemään hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:Minusta se on hienointa mitä voi lapsilleen antaa. Kodin, jossa on äiti paikalla. Tsemppiä, älä mieti muiden mielipiteitä, niillä ei ole merkitystä. Katkeruuttakin voi olla, unohda ihan kokonaan!
En nyt olisi niin varma. Voi kun kiitin sitä päivää, kun äiti lähti viiiihdoin töihin![]()
Mutta mikäs siinä, jos elintaso riittää ja kotona olevalla riittää puuhaa. Mun vaan täytyy kyllä rahoittaa harrastukset työnteolla... Toki jollekin riittää tosiaan lapset ja kodinhoito tasapainoiseen elämään. Mutta eihän ihmisillä ole samanlaisia motiiveja - sen näkee jo ammatinvalinnoista.