Miksi äidin hyvinvoinnista ei välitetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käynnistyksen puolestapuhujat, ettekö tosiaan epäile, että sillä, ettei synnytys olen käynnistynyt vielä silloin kuin toivoitte sen käynnistyneen, voisi olla joku perusteltu syy?

Vallanhimoiselta minusta kuulostaa se, että ihmisen pitäisi lääketieteellä saada kontrolloida tuollaisia luonnollisia asioita silloinkin, kun sille ei ole lääketieteellistä perustetta. Jos kerran käynnistystä pidetään niin harmittomana, niin eikö tuota voisi kohta alkaa harrastaa mieleisen synttäripäivän tai kesälomareissun suunnittelun nimissä?

Mun mielestä on inhottavaa että kun joku sanoo toivovansa käynnistystä niin oletetaan että mamma on nyt vaan tylsistynyt isoon mahaansa.

Mä oikeasti voisin helpostikin olla sen pari viikkoa vielä raskaana mutta mun kropan ongelmien kanssa se on äärimmäisen hankalaa. Raskausoireiden kanssa pärjään ja vauvelin liikkuminen on ihana tunne mahassa edelleen.

Mutta mulla on vamma joka piti ottaa huomioon. Ja siinä on varmasti perustetta. Mä en halua käynnistystä huvikseen.

Käynnistyksen puolestapuhujat, ettekö tosiaan epäile, että sillä, ettei synnytys olen käynnistynyt vielä silloin kuin toivoitte sen käynnistyneen, voisi olla joku perusteltu syy?

Vallanhimoiselta minusta kuulostaa se, että ihmisen pitäisi lääketieteellä saada kontrolloida tuollaisia luonnollisia asioita silloinkin, kun sille ei ole lääketieteellistä perustetta. Jos kerran käynnistystä pidetään niin harmittomana, niin eikö tuota voisi kohta alkaa harrastaa mieleisen synttäripäivän tai kesälomareissun suunnittelun nimissä?

Ei ole kysymys vallanhimosta. Harva nyt varmaan alkaa vaatimaan käynnistystä täysin tyhmien syiden kuten kesälomareissujen vuoksi.

Äidin kovat kivut ei ole huono syy. Sinulla ei taida olla kokemusta todella kovista kivuista?

Kärjistettynä sitten myös, että on se tyhmää alkaa sitten käynnistelemään minkään raskausmyrkytyksenkään vuoksi. Luontohan vaan karsii siinä heikoimpia pois.

Yhteistyössä