Minulle lääkäri totesi että stressi vie muistin kun sanoin etten muista otinko reseptin enkä muutakaan..Alkuperäinen kirjoittaja minä:mulla vei toinen synnytys muistin aivan kokonaan. En voi enää luottaa (ennen tarkkaan) muistiini ollenkaa!
Sen huomaa usein ja ihan arkisissa asioissa jopa niin pahasti että olen välillä niin huolissani että suunnittelen lääkäriin menoa!!
voipi olla... en tiedä... mutta mua ärsyttää kun ennen oli niin tarkka muisti ja tällä hetkellä en yksinkertaisesti muista mitään... esimerkkejä olisi vaikka kuinka monia... en kyllä tällä hetkellä muista yhtäkäänAlkuperäinen kirjoittaja cc:Minulle lääkäri totesi että stressi vie muistin kun sanoin etten muista otinko reseptin enkä muutakaan..Alkuperäinen kirjoittaja minä:mulla vei toinen synnytys muistin aivan kokonaan. En voi enää luottaa (ennen tarkkaan) muistiini ollenkaa!
Sen huomaa usein ja ihan arkisissa asioissa jopa niin pahasti että olen välillä niin huolissani että suunnittelen lääkäriin menoa!!
lapsi jo kolme.... ja nukkuu yöt!!Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Ne aivot katoo kyllä raskauden aikana jo kun RADE iskee. Ja aivot löytyy taas kun lapsi on sen verran iso et hampaat on jo suussa. =) Silkkaa väsymystä siis.
hätäilinAlkuperäinen kirjoittaja kerro lisää:Ap:lta vei kissa kielen???
Meinaatko et sul on vieläkin siis aivot kadoksissa?Alkuperäinen kirjoittaja minä:lapsi jo kolme.... ja nukkuu yöt!!Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Ne aivot katoo kyllä raskauden aikana jo kun RADE iskee. Ja aivot löytyy taas kun lapsi on sen verran iso et hampaat on jo suussa. =) Silkkaa väsymystä siis.
Näin minullakin!Alkuperäinen kirjoittaja minä:mulla vei toinen synnytys muistin aivan kokonaan. En voi enää luottaa (ennen tarkkaan) muistiini ollenkaa!
jep... tai sit jotain muuta... sen takia oonkiin huolissani!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Meinaatko et sul on vieläkin siis aivot kadoksissa?Alkuperäinen kirjoittaja minä:lapsi jo kolme.... ja nukkuu yöt!!Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Ne aivot katoo kyllä raskauden aikana jo kun RADE iskee. Ja aivot löytyy taas kun lapsi on sen verran iso et hampaat on jo suussa. =) Silkkaa väsymystä siis.
Itse menin ekat 2v täydessä sumussa kun jouduin nousee tuttia suuhun laittamaan sata kertaa yössä. Muisti oli kehno. Jatkoin opintoja kuitenkin ja palasin aivan normaaliin tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:jep... tai sit jotain muuta... sen takia oonkiin huolissani!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Meinaatko et sul on vieläkin siis aivot kadoksissa?Alkuperäinen kirjoittaja minä:lapsi jo kolme.... ja nukkuu yöt!!Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Ne aivot katoo kyllä raskauden aikana jo kun RADE iskee. Ja aivot löytyy taas kun lapsi on sen verran iso et hampaat on jo suussa. =) Silkkaa väsymystä siis.