Miksi 4v pojalle ei löydy enää mitään lapsekasta vaatetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
|O minä en halua noita pääkallo, örkki, dinosaurus ym. paitoja!!!!!!!!

kertokaa mistä löytyy söpöjä vaatteita kokoa 116cm ylöspäin. Tykkään esim. Bamse-tyyppisistä, mutta nytkin oli niin niukat valikoimat.

tytölle löysin tietysti kauniita, ihania, lapsekkaita vaatteita.

Mulla on kanssa kova homma etsiä noita fiksuja vaatteita esikoiselle.
Se on jo kokoa 122-128 ja ostan sille vaatteita urheiluliikkeistä, Stockalta ja lastenvaateliikkeistä kauppakeskuksissa.

Huomasin ihan saman eilen alennusmyynneissä kierrellessäni. Tytöille oli vaikka mitä...prinsessamekkoja, ihania takkeja, sydänfarkkuja, rusetteja...mutta pojille tarjolla oli esim. Lindexillä t-paita täynnä muurahaisen kuvia, pääkallopaitoja...sinistä ja mustaa :headwall: |O Onneksi JesperJuniorista löytyi ihanan pirtsakoita värejä ja alekin oli tuntuva (-50 ja -70?).

Etsin 104cm vaatetta 3v täyttävälle.

Eikun ite ompelemaan, aplikoimaan ja painamaan kuvia. En tykkää minäkään pääkalloista enkä örkeistä. Poika melkein neljä vuotias ja 104-110cm vaatteita käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja kääpiö?:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ai jaa. meidän kakkoselle menevä tyttö käyttää kokoa 116.. :D mutta yritän.

on sulla pienikokoinen lapsi. mun ekalle menevä käyttää 128-130cm ja menee just keskikäyrällä.

Siitähän tässä ketjussa olikin kyse, että mikä on sopiva pituus minkäkin ikäiselle. Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa kuin haukkua kääpiöks, niin kannattaisi varmaan olla hiljaa. On aikuisiakin eri mittaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
noista nettisivuilta löytyi jotain. Kertokaa lisää mistä voisi löytyä lapsekkaita vaatteita.

HenkkaMaukalla on ihan kivoja t-paitoja pojille, värikkäitä ja niissä on ihan kivoja kuviakin. En kyllä tiedä, onko enää, kun ale menossa.

ite taas tykkään ja 5v kans noista pääkallo yms jutuista,mutta myös lasten metsola ja wilmis kannattaa tsekata. linus&lotta, name it, meandi noista nyt ainakin löytyy.

Yhteistyössä