miksi 3 kk vauva ei nuku päikkäreitä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Ei meinaa millään nukahtaa ja sitten kun puolen tunnin hyssyttämisen jälkeen nukahtaa, niin nukkuu enintään puol tuntia ja taas pitää hyssytellä. Eilen nukkui yhteensä 3,5 h päikkäreitä ja yöunia 8 h. Hirveetä yliväsymys huutoa koko ilta... Mitä voin tehdä? Vauva nukkuu ulkona vaunuissa, sisälle ei nukahda. Miten saan vauvan nukkumaan?

toi oli kun mun kirjottama,vauva tulee huomena 4kk,ja ei nuku sisällä vaan ulkona vaunuissa.ennen on nukkunut jopa 5h päikkäreitä putkeen ja sitten sisällä max.30min unet ennen yöunia,tosin se on aina taistelun takana että saa nukahtamaan.yöunille on tähän mennessä käyny nätisti mutta nyt tän viikon ajan sekin on ollu taistelua ja nukutus kestäny 2h vähintään ja itku tulee kun laittaa sänkyyn...ja nyt sitten on ruvennu nukkumaan ulkonakin huonosti,heräilee vähän väliä kanssa eikä nuku kun ehkä sen 2h,korkeintaan 3h mutta kun sitten menee yliväsyks kun ei nuku sisällä ennen yöunia niin illat on aina tosi "ihania"...

sormet on koko ajan suussa ja kuolaakin jonkun verran tulee mutta kun oon yrittäny tutkia että tuntuuko tai näkyykö sielä hampaan alkua niin en kyllä oo huomannu.

Jos nukkuu ulkona vaunuissa niin ulos sitten vaan!! Onnistuuko että teet ulkona lenkin vaunuilla että nukahtaa kunnolla ja sit jatkaa unia pihalla/parvekkeella/sisällä? Nythän on paljon helpompi jo lähteä ulos;kun meiän vauva oli 2-3kk ei myöskään nukkunu kun ulkona,missä oli viikosta toiseen vähintään -15 pakkasta. Lähe siinä sit pari-kolme kertaa päivässä ulkoilemaan..

ei oo mun mielestä hampaita tulossa.. Yöunille vauva käy kuin unelma, täytyy toivoa, ettei sekin nyt muutu taisteluksi. Tuntuu välillä, että koko päivä on pelkkää vauvan nukuttamista. Tosi jees.. Ennen ulkolenkin jälkeen nukkui vielä kauan partsilla, mutta nykyään herää lähes aina. Kiva joutuu käydä kahdesti päivässä 3 h lenkillä ;)

Entäs kantoliinassa? Sain meidän tytön nukutettua siihen pienenä kun oli väsynyt mutta ei suostunut nukkumaan pinniksessä tai vaunuissa. Vauva kantoliinaan ja sit sellaista kevyttä joustoliikettä.

Yhteistyössä