Miksen oo aiemmin hokannu et marjojen poimimisestakin voi tehdä kivaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Joku tsiljoona puskaa viinimarjoja ja karviaisia meillä ja mä en oikee jaksa sitä nyppimistä, mut tänään sen keksin, ajoin auton takapihalle ja poppi raikaan :D Vierähti parisen tuntia ku siivillä ja reilu puska tyhjeni, sitten pitikin jo tulla ruokaa tekeen...Mahdoin olla näky tuolla marjapuskien keskellä hytkymässä kun tuli hyvä biisi ni piti vähä yrittää jammaa samalla :D

Mä oon välillä raahannut vanhan radion marjapuskien väliin. =) Huoh, just tänään katselin (ja kirosin mielessäni), että noille marjoillekin pitäisi jotain tehdä. Kerääminen vielä menettelee, mut se mehujen kanssa läträäminen. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Mä oon välillä raahannut vanhan radion marjapuskien väliin. =) Huoh, just tänään katselin (ja kirosin mielessäni), että noille marjoillekin pitäisi jotain tehdä. Kerääminen vielä menettelee, mut se mehujen kanssa läträäminen. :/

Meillä ei oo yhtää pattereilla toimivaa radioo :|
Onhan tuossa vielä urakkaa saada loputkin pois puskista, pitää varmaan pyytää miestä tekeen mulle uusi levy autoon kun itse en osaa.

varo ettei vahingossa livahda akku tyhjäksi autosta. Mulla kerran huoltiksen pihalla tyhjeni akku kun kuuntelin musiikkia autoa pestessäni... tosin se tais olla jo ihan loppu se akku, vaihdettiin sitte uus...

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
varo ettei vahingossa livahda akku tyhjäksi autosta. Mulla kerran huoltiksen pihalla tyhjeni akku kun kuuntelin musiikkia autoa pestessäni... tosin se tais olla jo ihan loppu se akku, vaihdettiin sitte uus...

Tota vähä pohdin, mut samapa tuo sitten täs omassa pihassa ja laturikin löytyy :D ois si vaa soittanu miehelle et mitäs ny, laitakko laturii ku tuut vai neuvotko puhelimessa.

Yhteistyössä