Miksei vanhemmat noudata niitä ikärajoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraski

Vieras
pelien ja tv-ohjelmien? ei voi käsittää MIKSI annetaan lasten katsoa ja pelata sopimattomia. eikö kiinnosta vai mikä on syy? lasten kaltoin kohtelemista ja sietäis rangaista! ei tarvi ihmetellä mikä nuorisoo ja lapsia vaivaa....

Meillä saa lapset katsoa aika lailla kaikenmoisia elokuvia, joissa k16. Itsekin olen lapsena saanut. Monet klassikot on saanut 12v katsoa esim. toimintaelokuvia mm. James Bondit ym. Sen sijaa jännitys ja kauhu on semmoisia, joita en anna katsoa. Itse kylläkin niitä lapsena katsoin.

antaa kaikki periksi, yritetään välttää viimmeiseen asti sitä vanheimpain vastuuta, ja yhteenottoa lapsen kanssa? Toinen vaihtoehto on halutaan siittä omasta mussukasta se luokan suosituin jota muut sitten "kadehtivat"ja kaikki haluavat olla kavereita, ostetaan pelit ja vehkeet välittämäti tuon taivaallista ikärajoista?

• Tykkää
Reactions: Jellonainen
Samaa täällä olen pohtinut. Harmi kun joutuu kieltämään kyläilyn jonkun muuten lapselle kivan kaverin luo, mutta jos siellä saa vapaasti pelata K18 peliä niin en halua altistaa omaa ekaluokkalaistani sille.

• Tykkää
Reactions: Jellonainen

Yhteistyössä