MIksei tarhan henkilökunta muista kertoa haavereista...?!?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
hain pojun tarhasta ja siinä tuli sit toisen ryhmän pieni tyttö kertomaan miulle, et poju oli toista tyttöä purru poskesta...Hoitajat siin sit naureskelivat, et eivät ois ees muistaneet koko asiaa, ellei tää tyttö ois kertonut miulle. laitoin sit viestiä tän purrun tytön äidille, kun on miun luokkakaveri, et poju puri tämän tyttöä, ni takasin tuli viesti, et kumma, ettei hällekään henkilökunta ollu sanonu yhtään mitään hänen hakiessa lapsiaan, vaikka tytöllä hirveen näköinen, iso ja punainen hammasrivistön kuva poskessa...

No, sattuu sitä näköjään muuallakin kun täällä.
Meillä hain pojan hoidosta, olivat ehtineet ulos jo niin en huomannut mitään. Kotiin tultiin ja poika nappas pipon pois niin oli mahdottoman suuri sininen kuhmu otsassa.
Ja samontein soitin pk johtajalle. Helkkarin eukko sanoin että poika itse keikkui pöydässä ja löi päänsä pöydänreunaan.
Mitä väliä kenen syy se oli mutta siitä pitää aina KERTOA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Se voi olla kun siellä tapahtuu niiiiin paljon päivän aikana ettei kaikkea muisteta kertoa. Toki isoimmat jutut pitää muistaa kertoa.

Peesi tälle..
Päivän aikana sattuu vaikka sun mitä, joten joskus unohtuu ihan vahingossa tuo vanhempien infoaminen. JOtkut asiat mitä sattuu, ovat jo niin rutiinia päiväkodin tädeille että ne unohtuvat aika nopeasti...

Kannattaa siksi kysellä itse paljon lapsestaan ja siitä miten päivä on kulunut.
Kyllä tuollaiset jutut pitää kertoa vanhemmille. Ei saisi unohtua, mutta joskus vaan niiin käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Se voi olla kun siellä tapahtuu niiiiin paljon päivän aikana ettei kaikkea muisteta kertoa. Toki isoimmat jutut pitää muistaa kertoa.

Se on ihan sama kuinka paljon sattuu ja ketä päivän aikana.
Jokaiselle vanhemmalle on tärkeintä juuri heidän lapsensa päivä.

Minä haluan ainakin tietää jos on sattunut.

heh, mie en aina halua olla puolustamassa päivähoitohenk.kunt, mutta tässäkin voi syynä olla ihan se että tämä on tapahtunut hoitajan ollessa aamuvuorossa, sanonut iltavuoroon tulevalle hoitajalle että näin on käynyt, iltavuorolainen ei välttämättä muista sitä sanoa, koska ei itse ole sitä tapahtumaa nähnyt, tai sitten on ollut että on vaan tapahtunut niin paljon päivän aikana että ei ole muistanut asiaa....

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
heh, mie en aina halua olla puolustamassa päivähoitohenk.kunt, mutta tässäkin voi syynä olla ihan se että tämä on tapahtunut hoitajan ollessa aamuvuorossa, sanonut iltavuoroon tulevalle hoitajalle että näin on käynyt, iltavuorolainen ei välttämättä muista sitä sanoa, koska ei itse ole sitä tapahtumaa nähnyt, tai sitten on ollut että on vaan tapahtunut niin paljon päivän aikana että ei ole muistanut asiaa....

Kirjottakoon sit vaikka paperille lapsen päivästä.
Vanhainkodeillakin kirjotetaan päiväraporttii...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tuo päiväraporttihan voiskin olla sit hyvä :D Kyllä ne hoitajat joka ikinen päiv muistaa kertoa, et kauan poju on nukkunu, kuin on syöny ym... mut nuo haaverit saattaa sit unohtua...Kummallista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuo on kyllä hyvä idea, mutta itse en jaksa niin hirveästi välittää jos ihan jokaista kinaa, kaatumista tai kiukuttelua ei minulle päiväkodista muisteta kertoa. Uskon siihen, että asiat on puitu ja käsitelty paikanpäällä päiväkodissa. Tottakai isommat asiat on muistettava sanoa!

Yhteistyössä