Kolmekymppinen
- Aika nuori. Lelu nyt voi olla mitä vaan välillä n. 20-40v., mutta vakavampaan suhteeseen oon aina osunu jonkun itseäni vähän vanhemman kanssa.
it-alalla
- Nörtti. Jostain syystä enemmän sytyttää miehet, joiden käsistä näkee että niillä on tehty töitä. Muutakin kuin hakattu näppistä.
Enkä vaadi mitään öljytyin lihaksin varustettua kalenteripoikaa, mutta suotavaa olisi, että habaa on enemmän kuin mulla ja se on tehty muullakin kuin ramppaamalla fiinillä salilla.
pukeutuu klassisesti
- Häihin ja hautajaisiin ihan fine. Mun silmät osuu ennemmin mieheen jolla on mukavaksi kuluneet farkut, lenkkarit-tennarit-linja jne.
ihan mukavasti tienaava
- Aiiiiivan sama. Kunhan pärjää omillaan ja hoitaa duuninsa, eikä sossun tuilla syleksi kattoon ja hakkaa pleikkaa bissetölkki kourassa kaiket päivät. Minä elätän itse itseni ja kersani.
sosiaalinen ja sanavalmis
- Kuulostaa hyvältä.
liikuntaa harrastava
- Ihan jees, riippuu vähän liikunnastakin. En jaksa kuunnella niitä salijuttuja...
positiivinen, empaattinen ja ystävällinen, avulias
Joustava ja ymmärtäväinen mutta tuntee rajansa, ei siis mikään joojoomies.
- Tosi hyvä. Tähän tosi kyllä kykenee moni sellainenkin, joka on ns. ulkoisesti enemmän mun makuun.
Kasvoiltaan poikamainen, noin 8 ylikiloa eli ei pahasti. Suht siisti, sanavalmis ja fiksu,laaja yleistieto, ruuanlaittotaitoinen, täsmällinen, lojaali.
- Poikamaisuuskaan ei oikein sytytä. Mä tykkään enemmän jopa sellaisista vähän rumista miehistä.
Muutama ylikilo on aivan ysi lysti, mutta tässäkin lojaalius, ruuanlaittotaito ym. mun korvaan tosi positiivinen juttu löytyy myös monesta sellaisesta vähän ns. jäyhemmästä, karummasta, ei-niin-sliipatusta miehestä.
Mitä hittoa naiset, mikä teitä oikein vaivaa? Miksei "nörtit" sytytä? ;-)
- No, kun ei vaan sytytä. Osaan pohtia vakavia ja keskustella syvällisiä, mutta mun arki on maalaista, käytännön-, ja luonnonläheistä, paljon fyysistä hommaa.
Toisaalta myös spontaaniutta, huumoria, räiskyvää ja rempseetä.
Ei nyt vaan kuulosta mieheltä joka sopisi mun elämään. Eikä sellaiselta, joka missään "pariutumistilanteessa" saisi mua edes vilkaisemaan tarkemmin tai toista kertaa.