Miksei puhelin lataa enää kuvia fb.hen? Osaisko joku auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasss

Vieras
Puhelin kyllä alkaa muutenkin veteleen viimeisiä. Mutta mikä tuossa voi olla ongelmana. Aikaisemmin sain ladattua kuvat. Nyt alkaa normaalisti lataamaan mutta sit vaan lataa ja lataa ja lopulta tulee ilmoitus ettei onnistunut, haluatko yrittää uudestaan.
Puhelin samsung xcover, vanha sellainen.

Whatsupiin taas saa laitettua kuvia ihan normaalisti.
Ärsyttää vaan kun en juuri kameraa käytä. Tuolla puhelimella olis niin helppo laittaa noita kuvia.

Mulla ihan sama, luurina samsung galaxy ace. Liekö joku päivitysjuttu tms. ettei onnistu enää?

Ok. Voi olla mahdollista. Ei nimittäin päivitä noita päivityksiä niinku pitäs. Edellinen fb päivitys päivitti puoli päivää ja sit katkasin sen kun ei edistynyt mihinkään.
Kait tässä on puhelimen osto edessä. Ärsyttää vaan kun muuten toimis vielä ok. Ja monta muutakin ostettavaa listalla.

Mulla sama juttu ja puhelin samsung galaxy gio, ei ole mitenkään erityisen vanha luuri, vaikkei ole muutenkaan toiminut parhaimmalla tavalla. En usko et johtuu puhelimesta kuitenkaan, kun aikasemmin toimi toi kuvien lataaminen hyvin.

Toi on tosi yleinen ongelma kun netistä lukee ihmisten kommentteja. Joillain on toiminut se, että menee selaimen kautta Facebookiin ja siellä yrittää ladata kuvia, mut kaikilla ei sekään toimi. Toki kannattaa kans kokeilla poistaa Facebook sovellus ja ladata se uudestaan.

Onks teillä tullu ongelma jonkun päivityksen jälkeen?

[QUOTE="wieras";29747107]Toi on tosi yleinen ongelma kun netistä lukee ihmisten kommentteja. Joillain on toiminut se, että menee selaimen kautta Facebookiin ja siellä yrittää ladata kuvia, mut kaikilla ei sekään toimi. Toki kannattaa kans kokeilla poistaa Facebook sovellus ja ladata se uudestaan.

Onks teillä tullu ongelma jonkun päivityksen jälkeen?[/QUOTE]

Minä en ainakaan pysy perässä noiden päivitysten kanssa. Mut joo pitää kokeilla poistaa tuo fb ja ladata uudestaan. sama sit poistaa kokonaan koko fb kun vie vaan turhaa tilaa puhelimessa. En muuten käy puhelimella koko fb.ssä

Yhteistyössä