Miksei muumihaalarit kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Muumi on mielestäni erittäin laadukas ja HYVÄ haalari, ja melko hintavakin, mutta miksei sellainen kelpaa kenellekään? Lassiekin on hyvä ja toki edullisempi, mutta mielestäni se ei vedä vertoja muumille. Reimaan nähden koen muumin olevan hinta-laatusuhteeltaan parempi.
En kuitenkaan voi enää ostaa muumeja, koska niistä ei pääse eroon kohtuulliseen hintaan, ilmaiseksi pitäisi antaa. Täytyy vain säilyttää seuraavalle vaikka lapsilla on ikäeroa niin paljon ettei se oikein kannata, vie vain tilaa.
Sen sijaan Lassie ja Reima kannattaa koska niistä pääsee eroon.

Kysyisin vain, miksei muumi kelpaa??

Ovat todella hyviä. Hinta on kyllä ainakin meillä päin niin että Lassien saa esim. n. 40 eurolla kun vastaava Muumi on n. 55 euroa. Tarjouksesta voi tietysti saada kuinka vain.

paljonko olet pyytänyt haalarista?
jos maksaa uutena .55e niin käytetystä voisin maksaa 5-10? (sorry)
meidän reimatec makso uutena 129? käytteynä möin pois 50e mukaan tuli kahdet hanskat sekä haalariin kuuluva pipon! (haalari oli todella hyvässä kunnossa kun oli niin sanottu 1haalari )
Kakkos haalarin reimatec (ovh 129? ) möin pois 20? jota pidettiin tarhassa ja oli näin olen kuluneempi kun toi toinen ja mukaan ei tullut mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
No ehkä sulla ei sitten oo hinta kohallaan. Mitä oot pyytänyt?

Enää en muista tarkkaan, kun en ole jaksanut kaupitella väkisin, mutta uudenveroisesta (olikin pieni, tuli ostettua suurin löydetty kappale kun oli niin ihana ja hieno mutta kokomerkintä oli tietysti ahtaampi kuin sisävaatteissa, ja sitten mahtui vain muutaman kerran), noin 30 euroa. Saattoi olla huutonetissä jopa 20-25 euroa lähtöhintana, mutta mielestäni se on yli 50 euron haalarista todella vähän, kun enemmän käytetyistä Lassien haalareistakin joku maksaa jopa 30 euroa. =/

Mein neidille on ainakin tänä vuonna ostettu muumi-haalari ja on todella "hyvän oloinen" =) 64? taisi maksaa, muistaakseni.
Siis toppahaalari.

Oisin ostanu Remun haalarin kun oli tarjouksessa just sillon. Pistin sen vaaleanvioletti-harmaa värisen puvun jo ostoskärriinkin kunnes neiti hoksas sen myöhemmin sieltä ja kiukkusena sano "mie en sitte oo tuota haalaria valinnu" :kieh: Ikää siis kohta kolme vee.
Joten ei auttanu muu kuin palata haalariosastolle ja etsi puku mikä miellyttää materiaaliltaan äitiä ja ulkonäöltään tyttöä :D Ja muumin tyty sitte valitsi ja kovin on tyytyväinen ja ylpeä puvustaan. =)

Meillä oli Muumin välikausiasu v. 2006. Se kangas on paljon karheampaa kuin esim. Lassiella, Remulla, Reimalla tai Reimatecillä. Asu oli aina hiekkapölyssä ja tosi hankala puhdistaa.

Hinta on minusta aika korkea, kun ajattelee että puku on vaan kosteussuojattu. Lassietecin ja Remun saa melkein samoilla hinnoilla riippuen tietty alennuksista ja paikoista.

no kun luulen et siinä maksaa se muumi, eikä laatu. ja kun kerran sovitettiin kaupassa muumi-sadevaatteita repesi sauma jo siinä, niin ei jäänyt kovin laadukas kuva näistä vermeistä. mutta en tiedä sit miks muutkaan ei osta.

HYVÄ ketju!!!

Mä kysyn heti kättelystä, et mistä noit muumi pukuja yms saa? En ole missään törmännyt!!! Tyttö sai muumi puvun ja antaja ei muista mist se oli ostettu...

Prismasta ostin viime keväänä, toppatakin ja housut kokoa 92 ja masoi 64,90. Olen ollut tosdella tyytyväinen ja puku on todella hyvän näköinen, paljon on kehuttu

Alkuperäinen kirjoittaja ihan tosi ?:
Ostaako joku uuden vaatteen ja laskee samalla että paljonko siitä saa käytettynä. Tää on mulle uutta !

Uus käsitys mullekkin. meillä ei useinkaan edes jää käytettyä vaatetta niin että sitä ilkeis myydä saatikka antaa ilmaseksi. Kyllä ne on sit loppuun kulutettuja.