miksei mua väsytä...

mun pitäis lähtee töihin parin tunnin päästä :/ mua ei yhtään väsytä ja on tosi tylsää... olipas tossa vajaa kaksi viikkoa lomaa takana että se varmaan vähän laittanut rytmiä sekasin ja kun taas tottuu työssäkäyntiin niin alkaa uusi loma.. kaipa sitä kärsii huomenna oikein lahjakkaasti :whistle:

olipas turha, mutta tulipas tehtyä :D

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja perhe myös... Olen taas kiukkunen ku persiisii ammuttu elehvantti ennen kahvikupillista.
Tarkotus oli ihan oikeasti käydä nukkumaan ajoissa, olin kymmeneltä sängyssä, mutta kun ukko katsoi töllöä en saanut unta ja aattelin sitten tulla kurkkaamaan mitä plussalle kuuluu ja tässä sitä taas ollaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Niin jämähtää... vaikka ei edes olisi mitään mielenkiintoisia keskusteluja niin aina sitä löytää itsensä täältä tonkimasta vaikka ikivanhoja ketjuja :D
Palsta-arkeologin uneton yö.. vanhojen ketjujen kaivaukset venähtivät.. :whistle:

huomannut saman :) kai sitä ois pakko laittaa tää kone kiinni tai muuten sitä ei pääse aamulla töihinkään B)

hyviä öitä vaan niille jotka saavat joskus nukuttua, ehkä mäkin sitten saan ens yönä nukuttua.. =)

:wave:

Yhteistyössä