Miksei kukaan vastaa treffi-ilmoitukseeni??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehetön lopun ikäänsä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehetön lopun ikäänsä?

Vieras
Minulla on siis suomi24:llä profiili. Olen nuori ja nätti yh-äippä. Johtuuko se lapsista ettei kukaan mies minusta halua edes kiinnostua? :/ Vai ovatko miehet nykyään sellaisia että odottavat naisen mieluummin ottavan yhteyttä? Eipä ole koskaan aiemmin tullut laitettua treffi-ilmoitusta mutta kerta se on ensimmäinenkin... Eipä tuolla näy kovin kiinnostavia miehiä olevankaan. Pari ihan kivaa, mutta haluavat tosiaan lapsettoman naisen. :/ Taitaa olla tosi pienet mahkut pariutua miulla... ellen sitten kelpuuta jotain epätoivoista vanhempaa miestä joka haluaa äkkiä löytää vaimon itselleen.

Höh, hassua :/ Mä sain aika paljon vastauksia. Laatu oli huono, mutta määrä aika valtava... Minkä ikäistä seuraa haet? Ne, ketä mä olen tavannu, eivät lasta ole pelästyneet.

olen ymmärtänyt että lapsettomillakin suurin osa yhteydeotoista suomi24:llä tulee varatuilta miehiltä jotka ruinaa seksiä... ei kukaan ole koskaan valitellut et liikaa hyviä tyyppejä olisi vastaillut, moni pitää kuukausia profiilia voimassa ja siten on voinut jonkun löytää

Mä olen huomannut saman asian.
Ennenkuin suomi24:n treffit uudistui, viestejä tuli paljon. Nyt kukaan ei taida edes käydä katsomassa mun profiilia, ja viestejä ei todellakaan tule.. Mun profiili on persoonallisesti kirjoitettu ja naamakuvakin on joka on mielestäni ihan nätti.

En ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Ennenkuin suomi24:n treffit uudistui, viestejä tuli paljon. Nyt kukaan ei taida edes käydä katsomassa mun profiilia, ja viestejä ei todellakaan tule.. Mun profiili on persoonallisesti kirjoitettu ja naamakuvakin on joka on mielestäni ihan nätti.

En ymmärrä.

Milloin se on uudistunu? (en oo käyny pitkään aikaan...)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

En ymmärrä.

En mä nyt muista, mutta oisko nyt ollu muutaman kuukauden. Osa muuttui maksulliseksi siellä. Siis palveluista..

Joo, pitäs varmaan ottaa se maksullinen tositarkoituksella-paketti että voisi kätevämmin vastata... kun tullut kylläkin chat-kutsuja ym. miehiltä joihin en pysty vastaamaan kun minulla ei ole maksullista pakettia. :/ Tai siis, en ole varma olenko ymmärtänyt väärin... mikä se puhekupla siinä on joka näkyy nimimerkin vieressä jotka vierailleet profiilissasi? Tarkoittaako se että sinut on kutsuttu tsättiin?

Niin, ja ihan sama juttu että profiilini on myös tosi persoonallisesti kirjoitettu ja kuvani on kaunis ja taiteellinen. Yhteydenottoja ei tosiaan ole tullut kuin satunnaiselta yliapainoiselta nörtiltä tai joltain ulkomaalaiselta seksinvonkaajalta. Tosi mairittelevaa. Ei vaan haluaisi aina olla se joka on aloitteellinen. Olen itse iskenyt kaikki edelliset mieheni ja nyt odotan että joku oikeasti olisi minusta kiinnostunut! Periaatteesta en siis haluaisi itse viestitellä ekana...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

En ymmärrä.

En mä nyt muista, mutta oisko nyt ollu muutaman kuukauden. Osa muuttui maksulliseksi siellä. Siis palveluista..

Ok, eli on muuttunu sen jälkeen ku oon käyny =/

Jos joku keksii jonkun toisen hyvän paikan ,niin kertokoon mullekin.
E-kontakti on täynnä einari epätoivoja, siellä ei saa muita kuin flirttejä ja avainpyyntöjä. Match.com on maksullinen ja mun mielestä kalliskin, et pääse edes viestejä lukemaan ilmaiseksi. Eikä sielläkään oikeasti tunnu olevan ketään.
Suomi24 on tyyppejä, mutta ne ei viestittele eikä käy edes profiilissa..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä en ole enää niin nuori, enkä kattele treffi-ilmotuksia :attn:
toiset on kyllä sanonu että ilmotuksiin on tullu vastauksia "liikaakin" :o

Höpö höpö, nettitreffeillä ei ole yläikärajaa. Siellä on kuule paljon sinuakin vuosikymmeniä vanhempia miehiä ja naisia.

Huvittavin (ja ehkä etovin) vastaus tupsahti vastikään viestilaatikkoon juuri vanhemmalta mieheltä jolla ei ollut mitään kriteereitä haluamaltaan naiselta vaan hehkutteli palkallaan miten hyvin voisi naisensa elättää ja halusi suoraan naimisiin ja lapsia. Sanoi että rakkaus tulee varmasti siinä ajan saatossa. :laugh: Huhhuh..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä en ole enää niin nuori, enkä kattele treffi-ilmotuksia :attn:
toiset on kyllä sanonu että ilmotuksiin on tullu vastauksia "liikaakin" :o

Höpö höpö, nettitreffeillä ei ole yläikärajaa. Siellä on kuule paljon sinuakin vuosikymmeniä vanhempia miehiä ja naisia.

olkoot vaan, mulle kävis vähän nuorempi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huvittavin (ja ehkä etovin) vastaus tupsahti vastikään viestilaatikkoon juuri vanhemmalta mieheltä jolla ei ollut mitään kriteereitä haluamaltaan naiselta vaan hehkutteli palkallaan miten hyvin voisi naisensa elättää ja halusi suoraan naimisiin ja lapsia. Sanoi että rakkaus tulee varmasti siinä ajan saatossa. :laugh: Huhhuh..

Mä laitoin kerran, että etsin elättäjää itselleni ja lapsilleni, voisin hoitaa kotia ja häntä ja lapsia, opiskella, ja sitten joskus ruveta palkkatöihin jolloin taloudellinen tilanne (ja kodinhoito) tasaantuisi, lapset olisivat jo isompia... Ja siinä vaiheessa olisi ehkä tullut tunteitakin mukaan =)

Löyty yksi todella mukava mies, mutta se jäi kun tuli vähän perhekriisiä enkä ehtiny tavata :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millä nicillä sulla on siel se ilmoitus jos vaikka kiinnostaisi =) kerros nyt

Vieras on hyvä jak ertoo itse oman nikkinsä siellä, niin me useammat sinkkuäidit voidaan käydä vierailemassa sun profiilissa..

Yhteistyössä