Töökin ketju opettaa sen, että turhan yksipuoolisella ruokavaliolla aivot eivät toimi kunnolla.
juuTöökin ketju opettaa sen, että turhan yksipuoolisella ruokavaliolla aivot eivät toimi kunnolla.
Väärällä ruokavaliolla myös pumppu lakkaa toimimasta.Töökin ketju opettaa sen, että turhan yksipuoolisella ruokavaliolla aivot eivät toimi kunnolla.
Mun pumppu on harvinaisen hyvssä kunnossa.Väärällä ruokavaliolla myös pumppu lakkaa toimimasta.
On jooKeuhkoissa lihaksia?
Kokeile karttaa niitä, mikä ero olossaNe voisi edes käyttää sydänmerkittyjä raaka-aineita. Enemmän vihanneksia ja vähemmän suolaa, sokeria ja rasvaa.
Huh huh!Täällä alettiin myödä ylijäämä kouluruokaa ResQ sovelluksessa. Ajattelin että olisi ollut tavallista kotiruokaa vastaavaa, mutta ainesosia lukiessa oli e-koodia e-koodin perään ja puhtaat prosessoimattomat raaka-aineet loisti poissaolollaan. Jäi ostamatta.
Osta kaupasta sydäntarroja ja laita kaikkeen syömääsi ruokien pakkaukseen itse tarra.Itseäni arvelluttaa hinnalla kilpailutetuissa raaka-ainehankinnoissa (tai ruokapalveluhankinnoissa) ulkolaisen lihan osuus. Mieluummin lapseni saisi mennä kasvisruoalla kuin ulkomailta ostetulla antibioottilihalla.
Noin jo yleisen hyvänkin vuoksi. Tähän maailmaan ei kaivata pahenevaa antibioottiresistenssiä, eikä tehotuotantolaitoksista leviäviä viruksia yhtään enempää.
Samaa mieltä!Itseäni arvelluttaa hinnalla kilpailutetuissa raaka-ainehankinnoissa (tai ruokapalveluhankinnoissa) ulkolaisen lihan osuus. Mieluummin lapseni saisi mennä kasvisruoalla kuin ulkomailta ostetulla antibioottilihalla.
Noin jo yleisen hyvänkin vuoksi. Tähän maailmaan ei kaivata pahenevaa antibioottiresistenssiä, eikä tehotuotantolaitoksista leviäviä viruksia yhtään enempää.
Taisit sekoittaa sydänmerkin ja antibioottien käytön lihatuotannossa. Ei se mitään. Aina ei tarkkaavaisuus onnistu, tai nokkeluuskaan…Osta kaupasta sydäntarroja ja laita kaikkeen syömääsi ruokien pakkaukseen itse tarra.
HuhKunta käyttää sen 500 euroa vuodessa sydänmerkkiin ja vielä enemmän rahaa siihen että ruoka on sen vaatimusten mukainen.
Voitaisiin palata siihen kun koulussa oli vielä ruokamaksu, jonka jokaisen lapsen vanhemmat maksoivat.
Niin?Ruokaympyrän ja suosituksen mukaan kuitenkin ateriat suunnitellaan. Eri juttu sitten kun oppilas saa itse päättää mitä ottaa lautaselle ja kuinka vähän
Kaikkea muuta mut ei sokeria eikä lakattua hedelmiä eikä soijaa eikä maissiaTe jotka kauhistelette sydänmerkittyä ruokaa... mitä syötte kotona?
No jos oppilas ei saisi päättää paljonko hän ottaa mitäkin niin hänen ei tarvitsisi kaikkea myöskään syödä.Ruokaympyrän ja suosituksen mukaan kuitenkin ateriat suunnitellaan. Eri juttu sitten kun oppilas saa itse päättää mitä ottaa lautaselle ja kuinka vähän
Tiiän mut en viitsi tuon automoden kans leikkiäMut miksi veronmaksajat ei halua että omien lasten ruoka on priimaa ja erittäin terveellistä. Ku nyt lapset sitten tottuu huonoihin ruokiin ja ruoka remontti vanhempana voi olla sitten vaikeampaa? Ja huono ruoka aiheuttaa sitten terveys kustannuksia vanhempana joka taas maksaa? Ja moni on köyhä niin kotonakaan ei vältsii saa terveellistä ruokaa.
Mutta kun ei neurologisen ylilääkäri osannut sanoa, mistä ne tulee, jäi se soimaan tuonne korvienväliin. Miten se on mahdollista, ettei tiedä?Mutta sitä ennen oli lääkitty donepetsiilillä - ihan turhaan kun muisti oli palautunut ennen sitä!
Mun lapsuudessa oli ihan hyvää. Mut silloin ei ollut liemikuutioitakaan käytössä.Uskotteko nyt että kouluruoka on oikeastaan aika paskaa ja on ollut sitä viimeiset 30 vuotta?
Mikä sellaisen virallinen nimi on?Ei ne muuten ole sitä. Pahin niissä on E904. Aiheuttaa puheentuottamisen vaikeuden.
Onhan niitä yhä kaupoissaEikös se sydänmerkki ollu joku skämmi muutenkin
On muuten hirveä hinta niillä yksittäisannoksilla jotka posti kotiin tuoVanhukset syö samaa ruokaa... sama keittiö ainakin?
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!