Vaikka tehtäis minkälainen pakkaus niin ei se kelpaa Mun mielestä äitiypakkauksen yleinen jakelu tulisi lopettaa ja pakkaus antaa vain sitä TODELLA tarvitseville!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun siis moni valittaa, että liian poikavoittoista tai liian tyttömäinen tmv.
Tai sitten olisi vaan se yksi neutraali ja jos sitä ei halua, voisi avustuksen ottaa rahana ja ostaa sitten ihan itse mitä vaatteita haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ja vielä yks neutraali niille jotka ei tiedä kumpi tulee?
Menee ehkäpä turhan vaikeeks
Mutta sitten ne "luuserit" erottuisivat selkeästi. Voitaisiin täälläkin sanoa, että naapuri otti pakkauksen, ne on sitte ihan köyhiä! Se olisi sossuleima otsassa lapsella jo kapalosta lähtien.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikka tehtäis minkälainen pakkaus niin ei se kelpaa Mun mielestä äitiypakkauksen yleinen jakelu tulisi lopettaa ja pakkaus antaa vain sitä TODELLA tarvitseville!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Törkeää että pakkausta arvostellaan ja haukutaan vaikka sen saa ilmaiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai sitten olisi vaan se yksi neutraali ja jos sitä ei halua, voisi avustuksen ottaa rahana ja ostaa sitten ihan itse mitä vaatteita haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ja vielä yks neutraali niille jotka ei tiedä kumpi tulee?
Ai mutta niinhän se onkin jo.
Pienituloiset ei napise?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä parempi olisi poistaa koko äitiyspakkaus tai muuttaa se tulosidonnaiseksi siten, että vain kaikista pienituloisimmat saisivat pakkauksen. Loppuisi turha napina paketin sisällöstä.
Sitten poistetaan koko pakkaus ja pienituloiset saa sen äitiysavustuksen rahana, jolloin kukaan ei tiedä kuka sen sai ja mitä sillä on ostettu.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mutta sitten ne "luuserit" erottuisivat selkeästi. Voitaisiin täälläkin sanoa, että naapuri otti pakkauksen, ne on sitte ihan köyhiä! Se olisi sossuleima otsassa lapsella jo kapalosta lähtien.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikka tehtäis minkälainen pakkaus niin ei se kelpaa Mun mielestä äitiypakkauksen yleinen jakelu tulisi lopettaa ja pakkaus antaa vain sitä TODELLA tarvitseville!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Törkeää että pakkausta arvostellaan ja haukutaan vaikka sen saa ilmaiseksi
Todella pienituloiset eivät napise. Mutta suomessa ei taida sellaisia löytyä enää kuin maahanmuuttajien keskuudesta. Muut taitaa olla luusereita, jotka makaa mielummin kotona kuin menee töihin elättääkseen lapsensa.Alkuperäinen kirjoittaja -:Pienituloiset ei napise?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä parempi olisi poistaa koko äitiyspakkaus tai muuttaa se tulosidonnaiseksi siten, että vain kaikista pienituloisimmat saisivat pakkauksen. Loppuisi turha napina paketin sisällöstä.
Niin voisi sen valittamisen lopettaa kun ei sitä pakko ole vastaanottaa.Alkuperäinen kirjoittaja LoveStreet:Miksei ihmiset lopeta valittamista ilmasesta tavarasta?
Peesiä pukkaa, ei oo pakko ottaa pakkausta Voi ostaa ihan kaiken lapselle itse niin saa just sitä mitä tahtoo ja väritki saa valitaAlkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niin voisi sen valittamisen lopettaa kun ei sitä pakko ole vastaanottaa.Alkuperäinen kirjoittaja LoveStreet:Miksei ihmiset lopeta valittamista ilmasesta tavarasta?
Ottaa rahat ja ostaa mitä itse tahtoo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai sitten olisi vaan se yksi neutraali ja jos sitä ei halua, voisi avustuksen ottaa rahana ja ostaa sitten ihan itse mitä vaatteita haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ja vielä yks neutraali niille jotka ei tiedä kumpi tulee?
Ai mutta niinhän se onkin jo.
Kyllä se on aika tarkkaan tiedossa, jos on tehty kromosomitestit lapsivesinäytteestä.Alkuperäinen kirjoittaja nuija:Siksi, että sen pakkauksen saa raskausaikana :headwall: ja 100% varmuutta sikiön sukupuolesta ei voi olla kellään tossa vaiheesssa.
Juu kyllä varmasti pakkauksen takia kannattaa tästä lähtien tehdä jokaiselle odottajalle lapsivesipunktio. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se on aika tarkkaan tiedossa, jos on tehty kromosomitestit lapsivesinäytteestä.Alkuperäinen kirjoittaja nuija:Siksi, että sen pakkauksen saa raskausaikana :headwall: ja 100% varmuutta sikiön sukupuolesta ei voi olla kellään tossa vaiheesssa.