Miksei kaikkia Harry Potter -elokuvia näytetä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julmia juoninen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmittaa nuo pois jäävät.
Mä olen katsonut nyt nää molemmat leffat. Olen miettinyt, minkä ikäset noita vois jo katsoo, kun itseäni jotkut kohdat "pelotti".
 

Yhteistyössä