Miksei isorintaiille löydy kaupoista liivejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja F85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

F85

Vieras
Itse joudun tilaamaan netistä liivini, koska kokoja ei vain löydy kaupoista!! Koot loppuvat e-kuppiin jos on sitäkään. Vuosia käytin e- kupin rintsikoita, kunnes sovitin kokoa isompaa, jotka oli kuin valetut mun päällä. Eikö niitä voi tilata vaika pienempiä eriä sinne kauppaan, eikai kaikilla ole pienemmät innat kuin e- kuppi!?

Ei löydy pienirintaisillekkaan :/

AA kuppia ei oo missään, pienimmät mitä oon löytäny ovat 70A
Tarttisin 65A tai 70AA

tyydyn 70A kokoisiin, koska niitä nyt voi joskus jollain ihme mäihällä löytyä jostain (yleensä ale-korista)

Liiviliikkeeseen mars. Marketit ja muotivaateketjut myy tuotteensa valtaväestölle, ja kuten muissakin vaatteissa ja jalkineissa, erityisen pienet js erityisen isot ovat marginaalissa. Marketit myy sitä mikä eniten kannattaa, kun taas liiviliikkeet on erikoistuneet rintaliiveihin, eli tekevät sillä tilinsä. Siksi pystyvät pitämään isompaa kokovalikoimaa yksittäisessä tuotteessakin.

H&M tekee kyllä nykyään E ja F-kupin liivejä, tiedä sitten onko marketissa mutta netissä ainakin.

Liiviliikkeeseen en kyllä toiste mene, se valikoima oli kallista ja mautonta.

Mulla oli pitkään sellainen ongelma, etten löytänyt sopivia liivejä. Rinnat aina hyppäsi pois kupeista, rintaliivien olkaimet tippuivat ja liivien ympärys tuntui muutenkin löysältä. Pidin kokoa 75 tai 80e. Kävin sitten mittauttamassa oikean kokoni, joka oli 70J. En kyllä ole Helsingistä löytänyt sopivia liivejä, tilasin Briteistä, jossa vastaava koko on muistaakseni 32GG. Tosi helpotus, kun viimeinkin on liivit, mitkä ei vilauttele ja jopa tukee. Miksei tosiaan Suomesta löydy isompia liivikokoja?

Yhteistyössä