Miksei ihmiset mene naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti
mii
Tää on niin ihanaa ja sitoutunutta ja vaikka mitä.
Ihmettelen,ettei kaikki halua!

Ja perusteluiksi ei kelpaa, ettei kaikki halua, sillä sen jo tiedän. Mutta miksi ei halua?

Me ollaan yli 9 vuotta tallattu ukon kanssa samoja polkuja, susiparina :D .
Mulla ei olisi koskaan varaa järjestää semmoisia häitä, kun haluan.
Jos valittavana on joku kapinen maistraatti kera kahden todistajan ja yhden kuivan papin, niin näin jatkamme vastaisuudessakin. :)

Vähän samaa ihmettelee hän. Niin kauan kun lapsia ei ole, niin se on ok.
Mutta jos mulla olis avo, jonka mielestä kelpaan synnyttämään hänelle lapsia, mutta en kelpaisi vaimoksi niin pikkusen vetäisin poroa nokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Mutta jos mulla olis avo, jonka mielestä kelpaan synnyttämään hänelle lapsia, mutta en kelpaisi vaimoksi niin pikkusen vetäisin poroa nokkaan.
Voihan se usein olla niinkin päin, että mies haluaa avioitua mutta nainen ei, eikö? Tai jos kumpikaan ei halua, niin sittenhän mitään ongelmaa ei ole :) Lapsille taas on luultavasti aivan sama, onko vanhemmat naimisissa vai ei, jos yhdessä kuitenkin ovat.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Tää on niin ihanaa ja sitoutunutta ja vaikka mitä.
Ihmettelen,ettei kaikki halua!

Ja perusteluiksi ei kelpaa, ettei kaikki halua, sillä sen jo tiedän. Mutta miksi ei halua?

En halua asua miehen kanssa, saati solmia mitään huvittavia love-sopimuksia.
Onko riittävä syy mitä?

täh
Alkuperäinen kirjoittaja tartg:
Ne jotka eivät mene naimisiin eivät rakasta koska jos aidosti olet rakastunut niin olet myös valmis ottamaan vastuun toisesta loppuelämäksesi.
kannattaakohan rakastuneena mennä naimisiin. Silloinhan kaikki on niin ihanaa.

pohjantähdenalla
Mä uskoisi etten enää toista kertaa naimisiin mene.. :ashamed: *muoks* Mulla periaate kerran naimisiin ja loppuelämäksi,mutta eihän se nyt noinkaan mennyt..

etlli
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ne jotka eivät mene naimisiin eivät rakasta koska jos aidosti olet rakastunut niin olet myös valmis ottamaan vastuun toisesta loppuelämäksesi.
Oukei. Tuutko maksamaan meidän juhlat?

Paljonko maistraatti veloittaa nykyään vihkimisestä?
Persaukiset pitäkööt omat ongelmansa...

Lunatic
Onko se joku hoitosopimus vai? Miksi toisesta aikuisesta pitäs vastuu ottaa? Eiköhän jokaisella terveellä aikuisella ole vastuu itsestään. :whistle:

Vai onko vaimolla vastuu, jos mies raiskaa naapurin Sirpan?

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja 9 v jälkeen naimisiin:
Toiset ehkä harkitsee vaan tarkemmin ensin, tutut meni naimisiin oltuaan kimpassa lähes 20 vuotta... no ehkä vähän vähempikin olis riitäny
Mä menin naimisiin kun oltiin oltu yhdessä 6 vuotta..

Yhteistyössä