?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon varmaan joku b-luokan asiakas, kun mulle ei ole tullut edes kuvastoa. Vaikka ei sen puoleen, en varmaan vielä mitään tilaisikaan, että sinänsä ne ovat ihan oikeassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon varmaan joku b-luokan asiakas, kun mulle ei ole tullut edes kuvastoa. Vaikka ei sen puoleen, en varmaan vielä mitään tilaisikaan, että sinänsä ne ovat ihan oikeassa.
Se piti tilata se kuvasto, jos sen halus ennakkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja b-luokan asiakas:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon varmaan joku b-luokan asiakas, kun mulle ei ole tullut edes kuvastoa. Vaikka ei sen puoleen, en varmaan vielä mitään tilaisikaan, että sinänsä ne ovat ihan oikeassa.
No niin, b-luokan asiakas olen siis, kun en ole jaksanut lukea niiden mainoksia edes riittävän tarkkaan, jotta olisin tuollaisen huomannut. (Tai siis taapero taisi päästä "lukemaan" kuvaston ennen mua vähän turhankin tarkkaan.)
Alkuperäinen kirjoittaja b-luokan asiakas:Alkuperäinen kirjoittaja b-luokan asiakas:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon varmaan joku b-luokan asiakas, kun mulle ei ole tullut edes kuvastoa. Vaikka ei sen puoleen, en varmaan vielä mitään tilaisikaan, että sinänsä ne ovat ihan oikeassa.
No niin, b-luokan asiakas olen siis, kun en ole jaksanut lukea niiden mainoksia edes riittävän tarkkaan, jotta olisin tuollaisen huomannut. (Tai siis taapero taisi päästä "lukemaan" kuvaston ennen mua vähän turhankin tarkkaan.)
Siis edellisen kuvaston tai jonkun. Oletan, että siellä olisi moisesta mainittu.