Miksei alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
ole kielletty kuten huumeet ovat?
tiedän miltä on kärsiä kun vanhemmista toinen käyttää runsaasti alkoholia ja on alkoholisti,on käynnyt a-kerhossa ja muussa mutta hoidot ei auta.
pelkään hänen puolesta että käy huonosti :(
menetän rakkaan liian aikaisin.
On päiviä hyviä,on selvinpäin mutta taas kun repsahtaa niin on menoa.

miksei alkoholi ole kielletty kuten huumeet,kokaiini ja heroiini sun muut.

surettaa kun alkoholia saa alkosta tosta vaan ostettua ja vedettyä lärvit :/

[QUOTE="Mama87";22694363]Siksi koska suurinosa ihmisistä osaa nauttia sitä kohtuudella :)?[/QUOTE]

no ei todellakaan kaikki osaa..jos ei osaa pitää hauskaa ilman alkoholia niin huh!ei se aiheuta kun harmia.

Miksi pitää ollenkaan pitää hauskaa alkoholin kanssa,kun hauskaa VOI PITÄÄ ILMAN SITÄ ja rahaakin säästyy :)
suosittelen!
ja muistaa kaiken koko illasta jopa :D

Alkuperäinen kirjoittaja olen kyllä;22694407:
Miksi pitää ollenkaan pitää hauskaa alkoholin kanssa,kun hauskaa VOI PITÄÄ ILMAN SITÄ ja rahaakin säästyy :)
suosittelen!
ja muistaa kaiken koko illasta jopa :D

Kaikki kun eivät vedä itteään koomaan niin ei ole muistiongelmiakaan. Jos minä olen viihteellä, saatan juoda vaikka pari paukkua ihan huvikseni, ei mun tarvi sen enempää juoda.

[QUOTE="vieras";22694429]Kaikki kun eivät vedä itteään koomaan niin ei ole muistiongelmiakaan. Jos minä olen viihteellä, saatan juoda vaikka pari paukkua ihan huvikseni, ei mun tarvi sen enempää juoda.[/QUOTE]

miksi pitää ottaa edes vähän?miksei ota limpparia?
niin,mieti sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs?;22694474:
onko ne alkolisteja jotka juoksee pitkin kaupunkia joka viikonloppu kännissä,ne 16 vuotiaat ja siitä vanhemmat ..vetää perseet ja riehuu kapakoissa?

Kyllä määkin tuota nuoruudessani tein, joillakin vain järki kasvaa ja tulee muuta parempaa tuollaisen tilalle. Enkä varmaankaan alkoholisti tuolloinkaan ollut, normaali nuori.

Siksi koska kansa tarvitsee leipää ja sirkushuveja ollakseen tyytyväinen ja aivopesty kansa.
Myös siksi, että valtio saa hitonmoiset verotulot alkoholista ja tupakista.

"pelottaa" : valitettavasti pelkkä a-kerho, saatika sitten terveydenhuolto tai a-klinikka ei paranna alkoholistia, varsinkaan kun he antavat lääkkeitä, joilla pidetään pää sekaisin, eli ei oikeisti olla ilman päihteitä. Sinä et voi pakottaa läheistäsi raitistumaan, mutta voit koittaa saada hänet oikeaan hoitoon, esim Minnesota-hoito olisi sellainen. Voit kertoa läheisellesi, että et halua menettää häntä ja että et kestä nähdä hänen tuhoavan itsensä, mutta tee myös selväksi, että joko hän raitistuu tai sitten jätät hänet: älä jää tuhoamaan omaakin elämääsi.

Paljon voimia vaikeaan tilanteeseen! :hug:

ps. on olemassa myös alkoholistien läheisille tarkoitettuja ryhmiä, esim. Al-Anon. Sieltä voit myös saada apua.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä