Miks tytsi-89 on bannattu?

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
Itse asiassa pitäis roikkua täällä 24/7 ja lukea joka halvatun avaus, että tietäisi miksi kukakin on bannattu.
Onko sillä mitään väliä miksi joku ei pääse tälle palstalle? Pointtihan on että kyseinen henkilö on rikkonut räikeästi nettietikettiä, eikö?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
No jos se on bannattu, niin banni on voinut tulla senkin perusteella mitä on harmaana kirjoittanut. Se tulee ip-osoitteelle, eli jos harmaana kirjoittelee jotain bannin aiheuttavaa niin sitä on sittenkin nikkikin bannattuna.
Käsittääkseni ne bannit juuri useimmiten tulee tuosta harmaana kirjoittelusta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Mutta kun tässä nyt sitä vähän ihmetellään, kun ainakaan eilisen keskustelun perusteella Tytsi ei ole näin tehnyt!
Seuraatteko te tarkasti jokaisen nikin kaikkia sanomisia?
No ei tietenkään, siksihän tätä lisävalaistusta pyydetään!
Mutta sehän tässä on niin huvittavaa, ettei luultavasti kukaan muu kun itse bannattu tiedä mistä se banni paukahti. Täällä kun nuo harmaat voimat jyllää.
 
No Jätkä tuolla toisessa sano että syy ei ollu se eilinen cheerleader-ketju, mutta Lunatic myös kieltää että olis Tytsiltä yv:tä saanu.

No eipä kai tota syytä sitten tiedä kuin Tytsi itse...
 
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
No jos se on bannattu, niin banni on voinut tulla senkin perusteella mitä on harmaana kirjoittanut. Se tulee ip-osoitteelle, eli jos harmaana kirjoittelee jotain bannin aiheuttavaa niin sitä on sittenkin nikkikin bannattuna.
Käsittääkseni ne bannit juuri useimmiten tulee tuosta harmaana kirjoittelusta.
niin, kandee varmaan miettiä myös sitä että mitä harmaana kirjottelee....

ja mites sitte ku oot jonku toisen koneella ja vittuilet palstalla? saako se kaveriki (jos sillä sattuu oleen tunnukset tälle palstalle) bannin ja sinä et? entäs julkiset tietokoneet?

voisko tähän saada sitte lisävalaistusta? meinaan jos näin on että tulee bannit vaikka harmaana kirjottelis niin sitte en päästä kyllä enää KETÄÄN tähän mun konelle kirjotteleen kaksplussalle!!!

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Mutta kun tässä nyt sitä vähän ihmetellään, kun ainakaan eilisen keskustelun perusteella Tytsi ei ole näin tehnyt!
Seuraatteko te tarkasti jokaisen nikin kaikkia sanomisia?
No ei tietenkään, siksihän tätä lisävalaistusta pyydetään!
Mutta sehän tässä on niin huvittavaa, ettei luultavasti kukaan muu kun itse bannattu tiedä mistä se banni paukahti. Täällä kun nuo harmaat voimat jyllää.

Peessit, sori vaan! ;) :D
 
PahaSilmä
No tokihan se ip-osote on se, minkä perusteella joltain voidaan estää pääsy palstalle. Itse yritin myydä nuoltavia pokemontarroja jollain sivustolla kirjautumattomana joskus koulun koneelta, niin lensin sivustolta ulos, enkä enää päässyt sisälle.

Ehkä kannattaa miettiä, että MITÄ kirjoittelee harmaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No tokihan se ip-osote on se, minkä perusteella joltain voidaan estää pääsy palstalle. Itse yritin myydä nuoltavia pokemontarroja jollain sivustolla kirjautumattomana joskus koulun koneelta, niin lensin sivustolta ulos, enkä enää päässyt sisälle.

Ehkä kannattaa miettiä, että MITÄ kirjoittelee harmaana.
kiitos. ja tämän jälkeen tälle palstalle ei tältä koneelta kirjoittele kukaan muu kuin minä. on meinaan parikin kaveria käynyt tällä koneella ja tälle palstalle kirjoittelemassa enkä ole tietenkään istunu nokka kiinni ruudussa kattomassa että mitä ne kirjottelee, joten se loppu nyt.

en meinaan halua bannia siitä mitä toiset mahdollisesti kirjottelee.
 
Mun mielestä se on koko Tytsi jotenki tosi omituinen ja arveluttava. :whistle: Ja mä veikkaan et siitä on paljastunu jotain tosi hämärää, tyyliin et tää Tytsi ei ookkaan se sama ihminen joka on niissä sen kaikissa kuvissa. :xmas: Tai sitten se ei oikeesti ole pyytäny mitään lupia sen kavereiden kuvien julkasuun.. miettikää nyt... Syitä voi olla muitaki ku pelkästää se et se ois jotai törkyjä laukonu.. :xmas:
 

Yhteistyössä