J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:Koska oon niin pata laiska,siksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:http://www.liberovaipat.fi/Pages/Products/ProductFacts.aspx?id=8377
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:ja mukavuudenhaluinen. En todellakaan halua pestä paskavaippoja, yöks!
Ja kertavaipat liian suuri rahallinen investointi _kerralla_
Alkuperäinen kirjoittaja kestot kunniaan:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:http://www.liberovaipat.fi/Pages/Products/ProductFacts.aspx?id=8377
![]()
''karusa'' väitätkö että kestojen käyttä ei ole luonnolle parempi ku kertakäyttöiset. Mistä olet varma et kuka tuon tutkimuksen on tehny ja MISSÄ maassa?
Alkuperäinen kirjoittaja toinen laiska:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:Koska oon niin pata laiska,siksi.
Niin laiksa...mut pitäähän sun raahata ne kaupastakin kotiin. Ja viedä ne sitten roskiin. Minusta siinä on suurempi vaiva ku se että pesen ja ripustan narulle. Mä en millään viitsi pakkasella lähtä kiikuttaa roskia tuonne pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Välillä jopa naurattaa ystäväni kestoilumeillä on 1 lapsi enemmän ku heillä ja ei kestoilla. Saman kokoiset roskapöntöt ja sama tyhjennysväli.. erona se et meillä mahtuu pöntön kansi kiinni samana aamuna, ku roska-auto tulee, ystävälläni on pusseja jo vieressäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:ja mukavuudenhaluinen. En todellakaan halua pestä paskavaippoja, yöks!
Ja kertavaipat liian suuri rahallinen investointi _kerralla_
Niin ja ne tulee samalla, kun käyn kaupassa muutenkin ja vaipat menee roskiin samalla kun ulkoillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Välillä jopa naurattaa ystäväni kestoilumeillä on 1 lapsi enemmän ku heillä ja ei kestoilla. Saman kokoiset roskapöntöt ja sama tyhjennysväli.. erona se et meillä mahtuu pöntön kansi kiinni samana aamuna, ku roska-auto tulee, ystävälläni on pusseja jo vieressäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Välillä jopa naurattaa ystäväni kestoilumeillä on 1 lapsi enemmän ku heillä ja ei kestoilla. Saman kokoiset roskapöntöt ja sama tyhjennysväli.. erona se et meillä mahtuu pöntön kansi kiinni samana aamuna, ku roska-auto tulee, ystävälläni on pusseja jo vieressäkin.
Niin, kyllä sen roskien vähentämisen pitäisi olla vähän laajemmalle ulottuvaa kuin pelkkiin vaippoihin. Ja henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä että mahdollisesti hyvinkin väsyneiden pienten lasten äitejen syyllistäminen kertakäyttövaippojen käytöstä on naurettavan typerää niin kauan kun suurin osa ihmisistä lentää lentokoneilla ulkomaille lomailemaan, ajaa autolla lähikauppaan, ostaa vaatteensa uusina, ja käyttää pihalla grillatessa kertakäyttöaterimia
![]()