Miks te ärsyätte niin paljon eri asioita ja välitätte niin kamalasti kaikesta epäolennaisesta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möhköfantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

möhköfantti

Vieras
:) Tämä on ihan huvittavaa. Joku paasaa siitä, kuinka mamma on maailman rumin sana ja sitä ei pidä käyttää ja toinen paasaa siitä, kuinka mustaa väriä ei saa missään nimessä käyttää pienillä lapsilla ja yksi paasaa siitä, mikä ilma on hyvä ja mikä huono...siis tuota noin niin, miks kaikkien pitäisi tehdä ja toimia niinkuin itse tekee ja toimii?:)
Jos mahtuisimme kaikki yhteen muottiin, voi hitsi et tämä maailma menis harmaaksi ja tylsäksi!
Eikö se nimenomaan ole kiva ja mielenkiintoinen asia, et olemme erilaisia ja toimimme jokainen tavallamme, vaikka sitten järjettömästikin välillä?!:heart:

Itse puhuttelen äitiäni mummuksi jopa lemmikkietanoilleni ja isääni papaksi kilpikonnalleni...mitä väliä?:D Itse olen mamma ja äiti ja miehelleni vähän mikäkin, riippuu päivästä...

Jos te meinaatte tukehtua tähän helteeseen, ottakaa se tiukka pipo ainakin pois ihan ensitöiksenne, helpottais varmaan jo paljon. ;)

Yhteistyössä