miks täytyy aina kaiken paskan tulla yhtäaikaa niskaan? eiks vois niinku jaotella vähän...??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivo"

Vieras
jotenkin tuntuu et kun asiat alkaa mennä päin p*rsettä niin sit menee kyl kaikki.....
viimeks oli sama tilanne keväällä ja nyt vielä potenssiin 57, tuntuu et eikö tää ikinä lopu... seesteisiä kausia muutama välissä ja sit antaa lasottaa taas tuutin täydeltä epäonnistumisia ja unettomia öitä...
minkähän korkeimman tahon kanssa vois neuvotella et jos tulis vaikka kerran kuussa yks notkahdus ja sit menis hyvin, eikä niin et puolen vuoden välein tulee puolen vuoden paskat niin et sormenpäät näkyy kun nostaa käden ylös, noin niinku kuvainnollisesti ;D

onko meidän perhe ainoa jolla tällaisia tuskan kausia??!!

[QUOTE="niina";22081189]voitko vähän valottaa että esim millaista paskaa tarkoitat? mitä kaikkea?
kun toiset kokee jotkut asiat vaikeammaksi kuin toiset....[/QUOTE]

no joo, totta.. mut en halua jaotella sen suuremmin tänhetkistä tilannetta, mut tosiaan miten kukin kokee asiat niin sen mukaan....
tarkoitan nyt esim.sairasteluita ja niiden myötä tulevia taloudellisia ongelmia, käytännön ongelmia yms...

Meillä myös... tällä hetkellä tuntuu siltä että joutuu ettimällä ettimään niitä hyviä asioita :( miehen työt on vaakalaudalla, isoimmalla on järkyttävä uhma ja nuorin on tosi kipeä allergioistaan- heräilee yötkin huutamaan tuskissaan. Mulla on megaflunssa ja mun kummipojalla todettiin vakava sairaus... Ok, ehkä toi flunssa on pieni paha mutta nää on esimerkkejä vaan... paskaa kyllä sataa jatkuvasti niskaan :/

olen pahoillani että joudutte kestämään paljon paskaa, toivon tosiaan että parempaa teille luvassa <3

[QUOTE="juu";22081201]Meillä myös... tällä hetkellä tuntuu siltä että joutuu ettimällä ettimään niitä hyviä asioita :( miehen työt on vaakalaudalla, isoimmalla on järkyttävä uhma ja nuorin on tosi kipeä allergioistaan- heräilee yötkin huutamaan tuskissaan. Mulla on megaflunssa ja mun kummipojalla todettiin vakava sairaus... Ok, ehkä toi flunssa on pieni paha mutta nää on esimerkkejä vaan... paskaa kyllä sataa jatkuvasti niskaan :/

olen pahoillani että joudutte kestämään paljon paskaa, toivon tosiaan että parempaa teille luvassa <3[/QUOTE]

juuri tällaista "sumaa" tarkoitan missä flunssakin aiheuttaa "tämäkin vielä!!!"-reaktion.... pelkkä flunssa menis ihan tosta vaan, mut sit kun se tulee kaiken muun päälle niin sekin tuntuu kauheen epäreilulta... en tiedä osasinko nyt selittää...

tsemppiä kamalasti teillekin!!! <3

Kyllä se monilla taitaa noin olla. Meillä myös on ollut vastatuulta: terveysongelmia, vesivahinko ym. Toisinaan taas tapahtuu paljon hyviä asioita peräkkäin.

No, meillä kyllä ongelmia (ja isoja) riittää. Tosin tätä paskaa on jatkunut jo useamman vuoden, oikeestaan 12... 4 viimestä vuotta pahimmat ja jatkuu edelleen. Ja kyse on meidän perheen ulkopuolelta tulevasta ongelmasta, johon ei olla syyllisiä, vaan eräät eivät ole hoitaneet hommiaan oikein ja välttelevät vastuuta.

Yhteistyössä