Käännä sivua, jos ei miellytä.Ei ooooooooooooooooooo!!!
Pysyy vaan poissa sittenTää on aivan paska!
Tee niin itse.Käännä sivua, jos ei miellytä.
Miksi jos tykkää tästä?Tee niin itse.
Miksi jos tykkää tästä?
Mutta sä et tykkää olla edes täällä? Ja loppuiko viisastelut kun ryhdyit haukkumislinjalle?Niin, eli ei minunkaan tarvitse, pöljä.
Miten rekkautuminen estää kiusaamisen?Tää vois olla miellyttävä paikka, jos kiusaamiseen puututtais radikaalimmin, esim. rekkaamispakolla.
Kiusattu voi estää kiusaajan, eikä tarvitse nähdä niitä viestejä.Miten rekkautuminen estää kiusaamisen?
Elena777 on rekkautunut ja hän sanoo olevansa kiusattu.Tää vois olla miellyttävä paikka, jos kiusaamiseen puututtais radikaalimmin, esim. rekkaamispakolla.
Kuule en tiiä. Mietippä sitä loppuilta, voihan se olla että olen erehtynyt ja kaikki onkin ollut vain unta.Elena777 on rekkautunut ja hän sanoo olevansa kiusattu.
Miten tämä selitetään?
Mustat eivät usein kiusaa toisiaan, mutta mustat kyllä kiusaa harmaita.Kiusattu voi estää kiusaajan, eikä tarvitse nähdä niitä viestejä.
Samoin rekkautuminen nostaa kynnystä kiusata toisia vai näätkö paljonkin mustien kiusaavan toisia mustia täällä tai ketään harmaata vierailijaakaan?
Voi pyhä yksinkertaisuus. Kiusaajat on harmaita, ymmärsitkö?Elena777 on rekkautunut ja hän sanoo olevansa kiusattu.
Miten tämä selitetään?
Vaikka sillä että täällä on harmaita vierailijoita jotka luulevat tietävänsä ja spekuloivat ja vatuloivat ja ilkeilevät ja aikuisten oikeasti käyttäytyvät todella huonosti.Elena777 on rekkautunut ja hän sanoo olevansa kiusattu.
Miten tämä selitetään?