Miks sitä ajattelee näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolostunut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolostunut?

Vieras
Eli kun itse on raskaana, tuntuu että kaikki tuijottaa jos ostaa kaupasta alkoholitavaraa? Itse kävin just alkossa ja 6pll viinaa ostin ja tuntu et kaikki tuijottaa hirveen pitkään. Mulla oli vielä pikkulapsikin mukana.

Eihän sitä koskaan itekään ajattele raskaana olevista, että mitä hitsiä ne viinapuolella tekee?

Hmmm. Oliskohan tuon tunteen takana se sama omituinen juttu, joka saa ihmisen käyttäytymään hermostuneesti kun huomaa myymäläetsivän olevan lähellä, vaikka ei olisi aikeissa mitään pölliäkään? Ja ajamaan autolla kaistan reunalta toiselle huojuen, vaikka on vesiselvä, kun huomaa taustapeilistä että takana on poliisiauto? :saint:

Kerran, kun esikoinen oli neljän viikon ikäinen, oltiin laivalla. Pakkasin vauvan matkarattaisiin useamman viinapullon ja tupakkakartongin kun mentiin myymälästä hyttiin, pikkuinen nyytti nukkui tyytyväisenä niiden keskellä. Silloin mua tuijotettiin, se ei ollut vain mielikuvitusta. Eikä yksikään ko. ostoksista ollut mulle (en polta, ja alkoholiin koskin ekan kerran synnytyksen jälkeen kun tyttö oli 2 v 7 kk =) ). Mutta kun ne ostokset piti saada jotenkin vietyä hyttiin, enkä saanut niitä tavarakoriin kun rattaiden selkänoja meni makuuasennossa tiiviisti korin päälle.

Yhteistyössä