Miks se on näin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Meillä menee päin p...tä,lähinnä ukon juomisen ja reissujen takii.
Mä huudan ja raivoan,usein jopa lapsen kuullen,mistä en todellakaan ole ylpeä:(.Raivotar kun olen,en saa pidettyä pahaa oloa sisälläni vaan se pursuaa pakosti ulos.
Mutta mitäs tekee lapsi,sitten ollaan niin isän kaveria että,mä en kelpaa mihinkään.
Vaikka normisti minä hoidan kaiken lapseen liittyvän,aamupalasta...iltapalaan ja ilta-pesuun

Toisaalta eikös se ole luonnollista.. sä pelotat lasta huutamisellasi ja raivoomisellasi. :/ Isä, vaikka oiskin muuten kakka, on se sama, vanha tuttu, jonka on aina semmoisena tuntenut..

Toi on kyllä tosi asia,vaikka aivan varmasti laps tajuaa ja tietää miks huudan.
Eikä kuitenkaan välitä vaikka,usein yhdessä ihmetellään miks ukko ei oo tullut yös kotiin.
Miten ukot voi olla noin paskamaisia,ja ainakin meidän ukolta kännissä katoaa ajatuksista tämä perhe ja tilalle tulee vaan se viina ja mistä sais lisää.Kyllä mulla ainakin vaikka joskus vettä väkevämpää otankin säilyy se vastuuntunto tästä perheestä ja lapsesta

Jos lapsi näkee isäänsä harvoin niin tottakai hän kiehnää isänsä kyljessä. Lapset sattuu rakastamaan vanhempiaan vikoineen päivineen. Sinut hän näkee aina

Yhteistyössä