MIKS PUHELIN SANOO ETTÄ LATAUSVIRHE. LOPETA LATAUS. ja sitte äkkiä niitä apuja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järki män
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järki män

Vieras
Nyt äkkiä apuja. Järki lähtee ton puhelimen kans, en saa sitä ladattua TAASKAAN, ja huomenna tärkeä meno ja puhelin olis niinku oltava.

Eli se ilmottaa aina lataamaan laitettaessa Latausvirhe. Lopeta lataus. Sen se tekee about 5-20kertaa ja sitte alkaa lataamaan. Lataa hetken, kunnes tulee taas ruutuun että Latausvirhe. Lopeta lataus. Sillon kun sen ottaa latingista pois, ni se taas pelittää muutaman päivän. Mutta. Valo vilkuttaa punaista lähes aina. Eli että akku olis tyhjä? Olen purkanu luurin osiinsa, olen hakannu sitä ja ties mitä mut nyt ei enää jaksa.

Eli onko vika laturissa vai luurissa? Ja olen perheen ainoa Ericsoni luuri, siksi en voi edes testata lataako muilla latureilla.

Ekana tuli mieleen et laturin johdossa vikaa.Meillä "räpsy" vanha autolaturi nuin,siinä oli johto poikki eikä saanut kunnon kosketusta.Tai sit puhelimessa vikaa.Ootko puhaltanut kovaa sinne laturipiuhojen koloon,jos siellä on roska/pölyä?Käy liikkeessä kokeileen toimiiko uudella laturilla.

Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Ekana tuli mieleen et laturin johdossa vikaa.Meillä "räpsy" vanha autolaturi nuin,siinä oli johto poikki eikä saanut kunnon kosketusta.Tai sit puhelimessa vikaa.Ootko puhaltanut kovaa sinne laturipiuhojen koloon,jos siellä on roska/pölyä?Käy liikkeessä kokeileen toimiiko uudella laturilla.

Veikkaan et ne alapään vastaanottoanturit on jäänyt kylmäjuotoksen varaan.Irroita ne purkamalla puhelin puhdista osat hyvin ja juota uudestaan...pitäis sen jälkeen pelittää.

Yhteistyössä